Українські модні бренди приєднуються до благодійної ініціативи "Один день на перемогу"

Gasanova, Kachorovska, Nadya Dzyak, Must Have, Anoeses та інші українські бренди приєдналися до благодійної ініціативи фонду Freedom & Humanity "Один день на перемогу". Усі зібрані кошти направлять на придбання тактичної медицини та військового спорядження, необхідних захисникам на передовій.

Poetry Home

Сьогодні на перемогу працює кожен українець — і представники креативної індустрії не виняток. Українські бренди Gasanova, Kachorovska, Must Have, Anoeses, Santa Brands, Nadya Dzyak та Gaptuvalnya, а також PR-агенція White Rabbit Agency, флористична крамниця "Квітер" та бренд ароматів для дому Poetry Home приєдналися до проєкту "Один день на перемогу". В межах цієї благодійної ініціативи бізнеси перераховують на потреби ЗСУ свій прибуток за один робочий день або суму, яку компанія зазвичай витрачає на оплату праці за один робочий день.

Gaptuvalnya

Kachorovska

"Ми щиро дякуємо всім креативним бізнесам, що доєдналися до проєкту "Один день на перемогу", за довіру та підтримку. Це саме той випадок, коли краса рятує світ. А якщо точніше — життя наших захисників", — коментує співзасновниця фонду Анна Білик. Freedom & Humanity було створено під час повномасштабного вторгнення. Головна мета фонду — забезпечити військових необхідним екіпіруванням: бронежилетами, шоломами, дронами, раціями, тепловізорами, аптечками, обладнанням і медикаментами для мобільних та польових шпиталів, опорних лікарень.

Anoeses

Nadya Dzyak

За час роботи команда Freedom & Humanity передала на фронт 15 автомобілів, 27 дронів, 1344 імпортних бронежилети IV класу захисту, 100 рацiй для забезпечення зв'язку, 337 аптечок, 22 медичних рюкзаки.

Популярне на VOGUE