Україна молода: бренд Bevza показав нову колекцію у Нью-Йорку

Український бренд Bevza повернувся на нью-йоркський Тиждень моди після паузи у сезон — міжнародній аудиторії дизайнерка Світлана Бевза представила нову весняно-літню колекцію, присвячену пристрасному та свідомому молодому поколінню, сповненому рішучості зробити свій внесок у мирне майбутнє.

Bevza весна-літо 2024

Основним кольором колекції очікувано став білий, а центральним елементом Бевза вибрала чорнобривці — традиційну квітку, яку в Україні споконвіку оспівували. "Чорнобривці символізують оптимізм і відродження — де б ви не посадили чорнобривці — вони проростуть усюди, — розповідає дизайнерка. — Чорнобривці — улюблені квіти мого дідуся. 20 років я саджала на своєму балконі в Києві насіння чорнобривців, які він мені подарував. З війною я була змушена залишити свій дім, але пам’ять про дідуся залишилась назавжди. Тепер я хочу, щоб ці квіти проростали всюди".

Свою історію про молодість дизайнерка розповідає через загострені квадратні лінії та сміливі кольорові акценти, які символізують пристрасть до життя; а ніжність і тендітність цього віку передає через форму спідниць та суконь, які нагадують пелюстки тюльпанів.

Також Світлана Бевза й надалі розвиває пшеничну лінію — фірмові колоски в новому сезоні стали більш графічними та мінімалістичними. Тепер вони представлені не лише в оновленій ювелірній лінійці, а й аксесуарах — у новій колекції в руках моделей можна було помітити кілька сумок, прикрашених тематичною фурнітурою.

Подивитися всю колекцію Bevza весна-літо 2024.

Популярне на VOGUE