Saint Laurent випустили першу колекцію ювелірних прикрас

Французький модний Дім Saint Laurent запускає першу колекцію ювелірних прикрас. Креативний директор Ентоні Ваккарелло розробив лінійку вишуканих ювелірних виробів як природне продовження естетики Saint Laurent. Чисті лінії та метал — ось основні мотиви дизайну прикрас. Колекція складається з браслетів, намист, сережок, каблучок і манжетів із золота та діамантів, багато з яких відтворюють ключові коди модного Дому, зокрема дизайн Cassandre (відомий вертикальний логотип YSL) і Le Maillon (ланцюги з великих ланок).

Saint Laurent

В рекламній кампанії, що її зняв Юрген Теллер, моделі у витончених трикотажних сукнях проводять час у саду. Їхні зап'ястя прикрашені масивними браслетами і каблучками, як це було на кількох останніх показах Saint Laurent.

У колекції ви можете знайти: золотий браслет з шармом, широкі манжети з 18-каратного білого золота, браслети з кількома ланцюжками та сережки-гвоздики з логотипом YSL. Ціни варіюються від $790 до $48 000, а золото та діаманти "ретельно відбирає" Ентоні Ваккарелло. З 2 травня Saint Laurent Haute Joaillerie можна придбати у вибраних флагманських магазинах і за попереднім замовленням онлайн. Більше прикрас дивітьcя у нашій галереї.

Saint Laurent

Популярне на VOGUE