RIOTDIVISION і CyberUnitTech випустили благодійну колекцію — весь прибуток перекажуть на закупівлю генераторів для лікарень через UNITED24.
Бренд технологічного одягу та один із лідерів України у сфері кібербезпеки об’єднали зусилля, щоб створити колекцію CyberWarfareLegion. До неї увійшли футболки з бавовни, худі з принтом від художника Олега Семака, сумки-месенджери для ноутбуків і сумки-гаманці для телефонів із кіберзахистом, вироблені з використанням тканини Фарадея, яка блокує сигнали 2G, 3G, 4G, 5G, Bluetooth і Wi-Fi.
"Колекція CWL — результат синергії двох потужних компаній, їхніх команд і лідерів, — прокоментував випуск колекції СЕОCyberUnitTech Єгор Аушев. — Концептуальний дроп був задуманий, щоб об’єднати дві індустрії, дизайнерську і технологічну, та створити продукт міжнародного рівня".
CyberWarfareLegion — це перша колекція від RIOTDIVISION, яку створили під акомпанемент роботи генераторів. Тому мета ініціативи є досить символічною: весь прибуток від продажу перекажуть через платформу UNITED24 на закупівлю генераторів для українських лікарень.
"Неймовірно складно працювати в сутінках, шукаючи правильний варіант оброблення кишень у худі. Але водночас це дозволяє зрозуміти, який титанічний труд здійснюють наші лікарі, рятувальники, що в темряві виконують набагато складнішу роботу, — розповів Платон Осадчий, стратег бренду RIOTDIVISION. — Маємо надію, що цей одяг подарує людям більше світла. У прямому та переносному значеннях".
Купити речі з колекції CyberWarfareLegion можна у крамниці та на сайті RIOTDIVISION з доставленням у будь-яку точку світу, зокрема завдяки сервісу DHL.