Українська модна індустрія продовжує ламати стереотипи та завойовувати своє місце у fashion-світі. Одна з можливостей розповісти про себе якнайбільшій кількості людей — колаборації з великими міжнародними гравцями. Розповідаємо про найяскравіші співпраці наших марок.
Adidas x KSENIASCHNAIDER
Adidas Originals та український sustainable-бренд KSENIASCHNAIDER у липні представили першу спільну колекцію. Результатом співпраці двох брендів стала лінійка одягу, що втілює унікальне дизайн-мислення бренду KSENIASCHNAIDER "Дизайн без дизайну" в новому погляді на класичні силуети adidas. До колекції увійшли вироби з деніму — фірмові моделі джинсів та курток, доповнені об’ємними вирізами та оригінальними деталями, а також оновлена класика adidas — спортивні костюми adiColor, корсети та сукні, виконані в техніці печворк. Також лінійку доповнила низка аксесуарів — сумки з деніму та екошкіри, втілені в несподіваних силуетах і деталях, як-от флуоресцентно-жовті шпильки футбольних бутс. Обличчям колекції стала українська дзюдоїстка Дарія Білодід.
Gushka x Banana Republic
Ідея українського бренду Gushka популяризувати старовинне ремесло ткацтва була покладена в основу партнерства з американським брендом Banana Republic Home. Платформа Powered by People, яка об'єднує невеликі крафтові виробництва з усього світу та підтримує їхнє просування, сприяла співпраці брендів та була долучена до реалізації задуму представити вироби карпатської майстерні на полицях Banana Republic Home. В основу їх створення покладено давню техніку ліжникарства, якою користувалися понад 100 років тому. Ліжники й подушки покликані естетично доповнювати простір, органічно стилізувати інтер’єр, створювати відчуття комфорту, тепла й затишку, облаштовуючи домівки виробами українських майстрів. Колекція виготовлена з високоякісних матеріалів: ліжники та подушки представлені у традиційному візерунку, в спокійних біло-сірих відтінках, а варіація ключкованої подушки — зі вставкою гуні посередині, з об’ємною поверхнею.
Anna October x J.Crew
У грудні світ побачила колаборація Anna October та J.Crew, яку модна назвати посібником зі святкування життя, жіночності, чуттєвості та впевненості. Колекція пронизана дещо кінематографічним баченням світу, який дизайнерка називає "casual drama". Головна героїня є водночас і режисеркою, і акторкою свого життя — вона вдягає сукню і робить себе особливою, як і все навколо себе. Колаборація є одою великій спадщині J.Crew, що цього разу переосмислена українською дизайнеркою Anna October. Анна насамперед тримала в уяві "жінку J.Crew" — її знають, люблять і прагнуть бути на неї схожими. Одночасно розкриваючи її чесність і заземленість, Анна додала свій брендовий почерк "date-ready", що легко читається в сукнях з елементами нижньої білизни. Яскравими деталями колекції стали довгі тонкі бретелі та фігурна тасьма, бюстгальтерні елементи й відкриті плечі — улюблене місце для поцілунків. У затишних светрах, що є частиною спадщини J.Crew, Anna October використала елементи техніки печворк.
NUE Studio x Linda Farrow
Українці NUÉ і британці LINDA FARROW об’єдналися для створення лінійки окулярів — оди бурхливим 1960-м рокам. NUÉ, створений у Києві в 2019 році, відомий своєю філігранною роботою зі стразами та камінням. LINDA FARROW одними з перших почали ставитися до протисонцевих окулярів як до модного аксесуара. "Для нас важливо, що дух бренду був відображений у нашій співпраці з LINDA FARROW, оскільки ми створюємо одяг, який можна порівняти з ювелірними виробами. Кожна пара протисонцевих окулярів із цієї колекції — інвестиція, яка залишатиметься актуальною багато років, як і коштовний ювелірний виріб", — коментує Вікторія Удіна, засновниця NUÉ. У створенні колекції бренди надихалися образом Еді Седжвік — однієї з найвідоміших модниць тієї епохи.
Ruslan Baginskiy x Jo Malone
У грудні ще один український бренд порадував своїх шанувальників — Ruslan Baginskiy розробили колекцію капелюхів для рекламної кампанії британських парфумерів Jo Malone. Фірмові кашкети в темній кольоровій гаммі доповнили образи в святковому зніманні, вкотре підкресливши міжнародні амбіції цього львівського бренду.