Під тентом, який Деніел Лі розбив у парку Хайбері Філдс для свого другого показу Burberry, панувала приємна невимушена сімейна атмосфера. "Я подумав, що було б добре приводити людей до місць, які не всі обов'язково відвідують, поза очевидними туристичними місцями, — сказав Лі в попередньому огляді минулого тижня. — Бо Лондон, зрештою, складається з кварталів".
Біля зеленого місцевого закладу стояв дуже англійський гастрономічний фургон, де роздавали тістечка "Екклс", хліб "Гіннес" та чашки чаю — смак веселої традиційної йоркширської гостинності, знайомої Лі, що вирос на півночі Англії. Усередині були зелені паркові лавки, стьобані зелені ковдри, пляшки для кемпінгу та дружня зустріч тих гостей, які роблять мультикультурний Лондон і Британію такими, якими вони є сьогодні, — акторів, спортсменів, художників, футболістів, реперів і музикантів, серед них були Кайлі Міноуг, Рейчел Вайс, Наомі Екі, Джейсон Стейтем і Мо Фара. У доброзичливій атмосфері, що врівноважує і піднімає настрій, ніхто не поводився як суперзірка. Натомість усі сиділи, балакали, посміхалися і махали руками. І, як ми знаємо, це рідкість серед жорстких розподільчих ліній соціального снобізму, які зазвичай притаманні показам великих брендів.
Задати тон, індивідуальність і масу підсвідомих повідомлень для британського гіганта світової моди — це те, над чим Лі працював у всіх напрямках, відколи він посів позицію минулого року. Очевидно, що головним завданням було дати самій моді чітку та актуальну точку зору. Ясність і чіткість — перше враження, яке він справив на весняно-літньому показі. "Ми налаштовані не возитися з тренчами, — сказав він. — Ми хочемо зберегти їх красивими, а не концептуалізувати. Це ідея акуратності та гостроти".
Тож, замість обʼємних зимових пальт-ковдр минулого сезону тут з’явилися стрункі силуети завдовжки до колін з низьким поясом, чітко підібраними асиметричними лацканами та мінімальними еполетами на жіночому та чоловічому одязі для міського життя. Вони дефілювали дуже синхронно із постмаксималістичним почуттям шику та легкого одягу. Те саме відчувалося і в чоловічому пошитті: двобортні костюми-двійки, крій яких нагадує лондонський Севіл-Роу.
Перебудова брендінгуBurberry — це неймовірно розумна і дедалі масштабніша робота. На ринку предметів розкоші, перенасиченому логотипами, він дотримується протилежного курсу, впроваджуючи символи Burberry у більш розумні та стримані способи. Це почалося з того, що він розібрав логотип BurberryProrsum "лицар на коні". Те, що виглядало як буржуазні дамські хусткові принти на сукнях, чоловічих сорочках і пальтах, насправді складалося із зображень металевих затискачів-карабінів у формі лицарського коня та міцних срібних ланцюгів. Абстрактні форми щитів стали символом бренду, зокрема, фурнітура на ременях сумок, вставки в протисонцеві окуляри, пряжки на лоферах та чимало іншого. Незабаром люди будуть читати Burberry щоразу, як бачитимуть їх.
Лі навіть використав британські фрукти та квіти: каскадні зграї блакитних полуниць і пишні лугові квіти. "Бо мова виразно йде про те, щоб узяти коди гардероба, змінити їх і зробити більш лондонськими", — сказав він з посмішкою. Всю колекцію Burberry весна-літо 2024 дивіться за посиланням.
За матеріалами: vogue.com