Протягом останніх майже двох років кожна українка зіштовхнулась з життєвими викликами, які складно було уявити. Дбати про комфорт жінок набуло особливого значення для українського бренду brabrabra. Бренд створив нову колекцію "Релакс комфорт" для цінного відпочинку та дозвілля кожної.
Обличчям колекції стала Ольга Руднєва, CEO Superhumans Center, чиє життя, як у більшості з нас, поділилось на до повномасштабного вторгнення та після, а вільний час став ніби довоєнним спогадом.
"Тепер моє дозвілля повністю змінилося. Раніше обожнювала подорожувати, любила красиві готелі, дайвінг, каньйонінг. Вдягала сукні на вечерю з друзями та робила мільйон фото. Зараз всі подорожі у справах. Найкращі місця світу — декорації. Готелі — ближче до аеропорту або ті, що перевірені раніше й зручні логістично. Одяг — той, що не треба прасувати й можна компактно скласти в валізу", — розповідає Ольга.
Український бренд brabrabra створює колекції для жінок, враховуючи їхні потреби у певний проміжок часу. Саме тому, працюючи над цією колекцією, бренд дбав про жінок, які часто подорожують, постійно діють та прагнуть, щоб кожна хвилина їхнього вільного часу була наповнена приємними деталями.
Новий "Релакс комфорт" створений з бавовни та містить 4% еластану в складі тканини, що додає одягу еластичності, запобігає швидкій деформації й спрощує догляд за речами. Тканина дуже легко прасується, не викликає подразнень на шкірі й довго зберігає первинний вигляд. Бавовна створює оптимальний мікроклімат на поверхні шкіри, дозволяючи їй дихати.
"Вільний час для мене — це якось на "довоєнному". Іноді маю день на перезавантаження. Читаю книжки про психологічну травму та дивлюся документалку про людей з інвалідністю. Коли їду до мами, відкладаю на пару годин телефон і присвячую час родині та своєму племіннику. Намагаюся бути повністю з ними, бо бачимось дуже рідко. Коли приїжджаю в Київ, вмикаю улюблену музику та насолоджуюся містом дорогою на зустрічі, — додає Ольга. — Вірю, що попереду в нас ще неймовірна кількість яскравих вражень та подорожей. Просто зараз інший контекст та інші виклики".
У колекції представлено два кольори: бежевий та волошковий. До лінії увійшли три види топів, шорти та велосипедки. Моделі легко можна скомбінувати між собою й створити безліч образів.