Найкращі різдвяні колекції українських брендів, частина 4

Різдвяний марафон офіційно розпочато на Софійській площі вже запалили новорічну ялинку, магазини прикрасили вітрини святковим декором, а українські бренди активно представлять нові різдвяні колекції. З останніми знайомимося ближче.

GUNIA PROJECT

Нова колекція GUNIA Project звертається до широкого спектра проявів української художньої ідентичності: від мистецьких, музейних об’єктів, до предметів повсякденного вжитку та стінних хатніх розписів. Бренд знову демонструє різноманіття використаних технік — від одягу до прикрас та новорічного декору. Так, лінія прикрас визначається образом змії — символом прийдешнього 2025 року, декоративне різьблення та розписи хат, у свою чергу, стали натхненням для орнаментів на вишитих сорочках, а базові речі створені в фірмовому наївному стилі GUNIA Project.

BOBKOVA

Спеціально до різдвяних свят український бренд BOBKOVA створив капсулу, до якої увійшли знакові речі марки у новій інтерпретації. Улюблена сукня світових інфлюенсерів Tutu dress трансформується в сукню-спідницю, яку можна носити у двох варіантах, сукня-кімоно представлена в шовку особливого відтінку, створеного спеціально до року Дерев'яної Змії, а асиметричні шовкові сукні зазвучали по-новому завдяки тематичним аксесуарам.

BLAST OUT

Cвятковий дроп BLAST OUT — це поєднання вишуканого вінтажного шику, богемної легкостi та сучасного комфорту. У новорічній капсулі бренд не відходить від свого бачення стилю й продовжує відображати головну місію — робити стосунки жінок з одягом простими. До колекції увійшли як елегантна біла блуза з воланами, так і спортивний костюм із сірою футболкою та джоггерами. Одна з акцентних деталей — хутро, яке присутнє і у вигляді декору, і самостійних речей.

BLAST OUT

BLAST OUT

BLAST OUT

MY х MY

Цього Різдва MY x MY розкриває магію святкових миттєвостей завдяки колекції Kaleidoscope, де переплітаються ремесла та сучасні дизайнерські тенденції. Створена вона в колаборації з брендом YAKUSH. Колекція поєднує елементи ретро, витончену богемність 1920-х років та сучасність. "Колекція Kaleidoscope — це не просто одяг і прикраси. Це вибух кольорів, текстур та емоцій. Вишукані авторські мотиви, натхненні мистецтвом майстрів гутного скла, переносять нас у світ кольорових відблисків і сяйва, де кожен елемент, немов маленький калейдоскоп, має свою неповторну красу", — розповідають у MY x MY.

Novitska

Львівський бренд NOVITSKA випустив святкову колекцію, присвячену гламуру 80-х. Це сучасний погляд на максималізм тієї епохи з акцентом на звабливий крій у поєднанні з маскулінними штрихами.

CHER'17

У центрі нового дропу демократичного бренду CHER'17 представлені ненудні інтерпретації класичних вечірніх та коктейльних суконь, а також спідниці та боді. Звісно, головну роль відіграють деталі: звабливе мереживо, грайливе пір’я, блиск оксамиту й атласу та ефектні вирізи. В колірній гамі домінує вічно актуальна святкова трійця: червоний, чорний та білий кольори.

CHER'17

CHER'17

CHER'17

Популярне на VOGUE