У Парижі триває завершальний етап модного сезону — протягом рекордних 10 днів легендарні Доми та висхідні зірки з усього світу презентують свої колекції міжнародній аудиторії. Українські бренди теж стали частиною Паризького Тижня моди, вкотре привертаючи увагу до України та її талановитих митців. Розповідаємо, що цього сезону представили вітчизняні марки на головній модній події Франції.
Litkovska
У новому сезоні Litkovska продовжили дослідження концепції діалогу. Цього разу команда бренду відмовилась від традиційного подіуму, перетворивши презентацію в рамках Тижня моди в Парижі на тиху бесіду із часом. Концепція заходу взяла витік з бажання відійти від тиску трендів та очікувань. Без глядачів, натовпів та шуму, колекція ожила в антикварних алеях вінтажного маркету Paul Bert Serpette — у легендарному паризькому просторі, де минуле і майбутнє зустрічаються у безмовній розмові.
Bevza
Після показу колекції сезону осінь-зима 2025/2026, який відбувся в рамках офіційного розкладу Тижня моди в Нью-Йорку, Bevza привезли лінійку в Париж. Нова колекція підкреслює вишукані ручні деталі та архітектурні силуети, а одним із ключових виробів стало в’язане вручну пальто, створене з вінтажних норкових шуб, які були ретельно розрізані на тонкі смужки та переосмислені у новій формі. Під час паризького Тижня моди цього сезону бренд організовує особисті зустрічі з представниками індустрії, медіа, баєрами та клієнтами, де команда марки безпосередньо розповідає власну історію.
Ruslan Baginskiy
Нова колекція Ruslan Baginskiy побудована навколо ідеї трансформації. Уміння адаптуватися стало життєво необхідним — як у житті, так і в дизайні. "У центрі уваги — крафт, адже ми продовжуємо створювати в Україні, але також і ідея гнучкості та змін", — коментує засновник бренду Руслан Багінський. За його словами, Паризький тиждень моди — це наразі більше, ніж місце для презентації нових колекцій; це платформа для глобальних розмов, а також ще одна можливість розповісти про Україну та її неймовірну творчу енергію. "Наш шоурум – простір для зустрічей, де люди можуть побачити та відчути унікальність українського ремесла, а також зрозуміти, як виглядає сучасна українська культура", — підкреслює Багінський.
Anna October
Нова колекція Anna October сезону осінь-зима 2025/2026 — смілива, провокаційна, витончена та дещо максималістична у своєму підході до білизняних деталей. Драпірований шовк зустрічається з контрастними вставками зі шкіри, створюючи гру фактур, а знакові квіткові мотиви бренду набувають нового звучання — цього сезону вони з’являються не лише на тканинах, а й у вигляді витончених бісерних вишивок на шкірі. Цього сезону під час Тижня моди в Парижі команда Anna October не лише презентувала нову колекцію в шоурумі — бренд також влаштував вечерю з друзями марки та подругою дизайнерки, підприємницею та It-girl Світою Соболь.
Bobkova
Починаючи з 2010 року, коли бренд вийшов на міжнародний ринок, Bobkova регулярно беруть участь у Тижні моди в Парижі. Цього сезону команда представляє нову колекцію осінь-зима 2025/2026 у шоурумі VÒIS, де дизайнерка Крістіна Бобкова особисто зустрічається з баєрами, представниками індустрії та клієнтами. Нова лінійка продовжує інтегрувати елементи української матеріальної культури в сучасну моду, зосереджуючись на ощадливості та винахідливості ремісничих технік. Колекція експериментує з багатофункціональністю одягу, розвиваючи концепцію речей-трансформерів і двосторонніх предметів. "Париж — це столиця моди та ключова платформа, куди приїжджають баєри з Азії, Близького Сходу, Європи та Америки, щоб побачити, вивчити та замовити колекції. Також вже рік ми представлені в паризькому ритейл-магазині ITEMS PARIS і раді зустрічати там усіх прихильників бренду", — коментує дизайнерка Крістіна Бобкова.
KSENIASCHNAIDER
Під час Тижня моди в Парижі відбувся запуск лімітованої колекції українського бренду KSENIASCHNAIDER x RETELLETER. Співпраця об’єднала українську марку, відому своїм новаторським підходом до деніму, та платформу креативного апсайклінгу, що перетворює одяг на мистецтво. Результатом колаборації стала унікальна серія денімових речей, розписаних вручну. Вона наповнена химерними чоловічками, загадковими руками, зірками та прихованими посланнями на кшталт With my eyes open or closed, see you in the dark. Презентація відбулася в концепт-сторі ITEMS Paris 3e, розташованому в самому серці Парижа.
THEO
Нова осінньо-зимова колекція THEO, яка отримала назву Fleeting Gaze, що перекладається як "миттєвий погляд" та досліджує напругу між присутністю та відсутністю, коли особистість розчиняється в моменті, була представлена в Парижі 4-го березня. Серед ключових силуетів — структуровані костюми-трійки, стьобані парки з екошкіри та бавовни, бомбери, широкі та приталені штани, чоловічі сорочки, топи, сукні-комбінації, коктейльні сукні та спідниці, виконані в земляних відтінках, як-от зелений, коричневий, жовтий і сірий, які контрастують з яскравими театральними акцентами золота, срібла, глибокого фіолетового та металіку. Масивний верхній одяг поєднався з облягаючими сукнями та легкими, струмливими текстурами, які підкреслюють жіночність, а необроблений денім та прозорий жакард — із велюровою сіткою, пірʼям та вельветом.
Delegan
Цього сезону український бренд Delegan представив свою нову колекцію осінь-зима 2025/2026, що втілює грацію, силу, елегантність та ніжність, у паризькому шоурумі Vetemaze. Нова лінійка містить усе необхідне для осені, щоб створювати образи з відлунням літа й водночас насолоджуватися моментом поточного сезону.