Нова колекція бренду KSENIASCHNAIDER черпає натхнення з послання закодованого в культову пісню Бьорк "Army of Me". У цьому треку співачка звертається до слухача з прямим посланням: стати сильнішим, самостійнішим і навчитися протистояти труднощам. Вона закликає людину взяти відповідальність за своє життя, залишити позаду слабкість і залежність від інших.
За словами Ксенії Шнайдер, це метафоричний образ, де "армія" уособлює внутрішню силу особистості. "Бьорк змальовує себе або свого адресата як когось, хто здатен стати "армією" для власного захисту і змін у житті. Пісня — своєрідний маніфест головної героїні колекції. А одяг — спосіб, у який вона може виразити свою силу, впевненість і внутрішню красу".
У своєму фірмовому експериментальному стилі KSENIASCHNAIDER поєднує утилітарну естетику з авангардним кроєм. Колекція вирізняється структурованими силуетами у приглушених хакі тонах та еклектичним міксом тканин і залишків матеріалів.
Творча команда KSENIASCHNAIDER продовжує досліджувати конструкцію одягу, розбираючи його на деталі та використовуючи окремі елементи в незвичних місцях. Так, Антон Шнайдер взяв культову коричневу строчку деніму, яка зазвичай використовується для міцності, як декоративний елемент для вишивки і стьобання теплих речей.
Фірмова концепція Zero Waste, розроблена у співпраці з сільською ткацькою спільнотою з Чернігівської області, отримала оновлення у колекції Pre-Fall 2025. Тканина Zero Waste Tweed, створена на традиційних верстатах із відходів виробництва деніму, тепер використовується у спідницях, джинсах і куртках колекції. Ці перероблені панелі у стилі твіду виражають основну ідею стійкості в моді — відданість повторному використанню матеріалів і прагнення бренду зменшити кількість відходів у галузі.