Vogue Talent Prize — ініціатива команди українського Vogue для відзначення та підтримки вітчизняних модних талантів. У 2023 році у партнерстві з французьким брендом Kronenbourg ми оголосили номінацію Resilience and
Guzema Jewelry
"Знаю, що разом ми — незламна сила: працюємо, шукаємо контакти й нарешті навчилися просити про допомогу. Це не соромно, а життєво важливо", — розповідає дизайнерка Валерія Гузема, яка займалася волонтерством ще до повномасштабного вторгнення, а останні півтора року воно стало великою частиною її життя. З 24 лютого 2022 року бренд Guzema Fine Jewelry активно боронить економічний та інформаційний фронти, випускає патріотичні колекції, бере участь у благодійних аукціонах та розіграшах, створює проєкти з різними фондами та донатить частину прибутків з продажу прикрас на допомогу українській армії через благодійний фонд Guzema Foundation. Більше 17 мільонів гривень бренд вже передав на допомогу країні, використовуючи найрізноманітніші інструменти для цього. Наприклад, загальний донат з продажів Guzema Fine Jewelry – вже більше 9 мільонів гривень, 1,1 млн грн зібрано з продажу прикрас з благодійної колаборації з волонтеркою Татою Кеплер, а 1,72 млн гривень надійшло з благодійних розіграшів прикрас. Бренд продовжує свою активну волонтерську діяльність, не зупиняючись ні на день.
the COAT
З початку повномасштабного вторгнення бренд the COAT підтримує різнобічні гуманітарні та соціальні проєкти. В перші тижні березня 2022 року шоурум the COAT виконував роль гуманітарного хабу. Тут відбувався збір речей, іграшок, предметів побуту та першої необхідності для постраждалих і переселенців. Також на початку тієї весни народилась ініціатива STAND WITH UKRAINE з лімітованою колекцією кедів у жовто-блакитних кольорах. Це проєкт the COAT з італійським брендом NOOVA, кошти від якого спрямовуються на благодійність. За цей час Каті Сільченко та команді вдалося підтримати низку важливих ініціатив, серед яких закупівля вакуумної терапії для поранених дітей в лікарнях Києва (180 000 гривень), благодійні концерти для ЗСУ (350 000 гривень), підтримка соціальної ініціативи ART WOMEN задля забезпечення жінок-військових функціональною та зручною жіночою військовою формою та багато інших. Впродовж всього часу the COAT також бере участь у благодійних поп-апах в Україні та закордоном, зокрема бренд був залучений у благодійних представництвах у Празі, Лондоні та Відні, де частина прибутку передається у благодійні фонди України. Загалом за цей час було перераховано більше мільйона гривень. Остання масштабна ініціатива the COAT – проведення благодійного Shoe Market, на якому було зібрано понад 700 тисяч гривень, на які будут закуплені сучасні протези для двої українських захисників.
FROLOV
FROLOV — ще один український бренд, який активно бере участь у волонтерському русі та використовує свою міжнародну впізнаваність для благодійних цілей. Команда бренду випустила FROLOVHEART — лімітовану колекцію чорних та білих світшотів з вишивкою нитками або бісером. Кожне серце вишите вручну, що робить його несхожим на жодне інше. Весь прибуток від продажу світшотів був переданий таким фондам: 1 млн грн — для Masha Foundation Маші Єфросініної для допомоги дітям, що постраждали під час війни росії проти України; ще один мільйон гривень був направлений проєкту NEST Фонду Сергія Притули на зведення модульних будинків для українців, чиї домівки постраждали від російського вторгнення. Також 2,2 млн гривень надійшло від спільного проєкту For Love з ювелірним Домом SOVA на турнікети для зупинки критичних кровотеч для громадської організації парамедиків "Госпітальєри". Збір на останні два проєкти продовжується досі.
Gunia Project
"За більше, ніж 500 днів великої війни ми перерахували на благодійність 1,5 мільони гривень, — розповідають Марія Гаврилюк та Наталія Каменська, засновниці бренду Gunia Project. — Ми вибрали два головних напрямки — військові збори та допомога безпритульним тваринам". Український бренд виняткових речей, як ще називають Gunia Project, підтримав організації "Повернись живим", "Землячки", Фонд Притули, "Відчуй" (прилади нічного бачення для батальйону "Азов"), "Сіріус", Happy Paw, UAnimals та приватні волонтерські ініціативи. За час повномасштабного вторгнення бренд взяв участь у кількох колабораціях, які привернули чимало уваги. Зокрема, в результаті співпраці з брендом Lutiki вдалося зібрати більше 350 тисяч гривень для ГО "Землячки", а 250 тисяч було передано на прибори нічного бачення для батальону "Азов". Бренд зміг заробити кошти навіть на цукерках у формі півника, які були придумані в межах колаборації із кондитерською Honey. Тоді вийшло залучити майже 60 тисяч гривень, які були перераховані до Фонду Сергія Притули.
Ali Saulidi
З початком повномасштабного вторгнення перед дизайнером Алі Сауліді постало питання — як долучитися до опору. "У мене був вибір: вступити до лав ЗСУ або далі робити те, що вмію найкраще, — розповідає Алі. — Я вирішив переформатувати свою справу так, щоб допомагати військовим". За понад 500 днів повномасштабного вторгнення бренд виготовив та відправив військовим більш ніж 4000 пар літньої моделі взуття UA DEFENDER, 1000 пар зимової моделі UA DEFENDER II та близько 1000 пар нових літніх UA DEFENDER III. Загалом різноманітні бригади, добровольчі батальйони та рятувальники ДСНС вже отримали від команди Ali Saulidi понад 6000 пар взуття — видатки на виробництво марка частково покриває із власних ресурсів, частково збирає волонтерську допомогу. Нещодавно брендом було безкоштовно виготовлено та відправлено взяття для Бахмутських ДСНС, бійцям з підрозділів ГУР: інтернаціональному легіону та спецпідрозділу "Кракен". Одна з останніх ініціатив команди — CHARITY SUMMER SALE: гроші з цього благодійного розпродажу підуть на виробництво безкоштовного взуття для військових.
Інтерв'ю з кожним із переможців номінації Resilience & Social