Важко собі в цьому зізнатися, але до наступного року залишилося лише два місяці, а це означає, що найближчими тижнями марки активно представлятимуть нові тематичні колекції. Відкриває цей марафон бренд особливих речей – Gunia Project. Їхня нова колекція називається "Дивосвіт".
Нова колекція GUNIA Project звертається до широкого спектра проявів української художньої ідентичності: від мистецьких, музейних об’єктів, до предметів повсякденного вжитку та стінних хатніх розписів. Переосмислені у світлі сучасного стилю життя, автентичні елементи оздоблюють гаму одягу, прикрас, кераміки та новорічного декору, що утворюють цілий світ, той самий дивосвіт.
Працюючи з зимовим гардеробом, бренд пропонує авторський, наївний погляд на базові речі. Звичний світшот отримує фігурний комірець, комплекти з бавовни та текстурованого трикотажу прикрашаються нашивками, а кардиган з декоративними петлями інтерпретує гуню — різновид гуцульського верхнього одягу. Об’ємні светри з вовни альпаки та мериноса прикрашаються вишивкою за мотивами настінних розписів на Уманщині та Кам'янеччині — виконання одного светра потребує до 18 годин ручної роботи. Декоративне різьблення та розписи хат стали натхненням й для орнаментів на вишитих сорочках, що вже традиційно присутні в колекції GUNIA Project.
Лінія прикрас визначається образом змії — символом прийдешнього 2025 року. В дизайні GUNIA Project її обрис походить з анімалістичного золотого персня 3 ст. до н.е. з міста Тіра, кресалом 19 ст. з Гуцульщини та зображенням сузір’я змії в атласі Станислава Любинецького 1668 року. Срібло та позолота поєднуються з кольоровою емаллю та перлами, витончена фігурна робота — з масивними формами, що привертають увагу.
Образ змії з’являється й у колекції керамічних виробів, розроблених спеціально до свят, та ладних слугувати протягом усього року. Зображення янголів у розписах кераміки переймає естетику вишивки на рушнику невідомого походження, розписи з котами нагадують про картину "Квіти з кицьками" 20 ст. з Лівобережної Черкащини з Фонду Миколи Бабака, а уроборос — про гравюру авторства Олександра Тарасевича. Важливим візуальним елементом кераміки та прикрас став бант, що натхнений верхньою частиною дукача роботи місцевого ювеліра з Чернігівщини.
"Багатошаровість народної культурної традиції відображається в експериментах з техніками, формами й кольорами. Попри характерну новорічну казковість, "ДИВОСВІТ" — це не паралельний вимір, а дива, що їх можна побачити, якщо звернути увагу. Та, звісно, створити власноруч", – підсумовують засновниці бренди Наталія Каменська та Марія Гаврилюк.