День Незалежності: благодійні ініціативи українських брендів до свята

Благодійність сьогодні посідає особливе місце у житті кожного українця – ми знаємо наскільки важливо допомагати ближньому, не залишати у біді та підтримувати. Не залишається осторонь і український бізнес, окумулюючи власні ресурси та випускаючи спеціальні колекції. Напередодні Дня Незалежності багато брендів ініціювали нові зброї та акції, приєднатися до яких може кожен із нас.

Великий fashion-збір

До Дня Незалежності 22 українських бренди об'єдналися, щоб зібрати 1 000 000 гривень на потреби 47 окремої механізованої бригади. "Цим збором ми прагнемо нагадати про найважливіше: ворог може знищити інфраструктуру, позбавити нас виробництв, перетворити міста на попіл, але є речі, які він не відбере ніколи – нашу силу. Бо лише спільними зусиллями ми здатні досягти найбажанішого", – розповідають організатори. Умови збору прості і приємні – за донат від 200 гривень можна прийняти участь у розіграші більш ніж 25 найбажаніших бестселер-позицій від улюблених українських брендів.

SUPERHUMANS x POCHE

До Дня Незалежності України Superhumans Center та ювелірний бренд POCHÉ випускають жовто-блакитний карабін BRAVE. 100% коштів з продажу аксесуара буде спрямовано на відновлення пацієнтів Superhumans. Жовто-блакитний мультифункціональний карабін BRAVE присвячено єдності українського народу і звичайно ж, неймовірній сміливості українців. Мета проєкту — зібрати близько 500 000 грн на потреби Superhumans Center. Абсолютно всі зібрані кошти будуть передані на потреби з протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації постраждалих від війни дорослих і дітей.

"ЗЕМЛЯЧКИ" х G.BAR

Фонд "Землячки" та всі G.BAR в Україні об'єдналися, щоб забезпечити українських захисниць військовою формою, яка пошита з урахуванням анатомії жіночого тіла. "Ми знаємо, що послуги в G для багатьох дівчат є улюбленою рутиною: зробити свіжий манікюр, браш, догляд — це спосіб попіклуватися про себе. Дуже хочемо, щоб і підтримка захисниць була для нас всіх частиною рутини: так само, як дбаємо про власний комфорт, маємо дбати і про комфорт дівчат-військових. Тепер це зробити дуже легко в будь-якому G України, просто перейшовши по QR-коду і задонативши на жіночу анатомічну форму", – зазначає Лєра Бородіна, співзасновниця G×Bar. Команди "Землячок" та G створили систему, де вартість улюблених б’юті-послуг відповідає вартості конкретних елементів жіночої військової форми. Наприклад, вартість браш-накрутки дорівнює вартості футболки, а манікюр із покриттям – вартості фліски. Відтепер можна донатити суми, які зазвичай ми витрачаємо на догляд за собою, і ці кошти перетворяться на важливі елементи військової форми, необхідні для наших захисниць.

ЦВІТ х Green Chef

Дівоча волонтерська організація ЦВІТ об'єдналася з брендом Green Chef, який відтепер передає усі кошти від продажу нової комбучі зі смаком липи на потреби фонду. Обличчям цієї колаборації стала Софія Янчевська — медикиня евакуації та доброволець.

RESCUE NOW x Сергій Майдуков

Сергій Майдуков – відомий український художник, чиї ілюстрації прикрашають обкладинки New York Times, The Guardian та інших світових медіа, разом із благодійним фондом Rescue Now розробили колекцію з єдиної футболки – унікальний екземпляр виробу, присвячений Дню Незалежності України. Ілюстрація під назвою "Козак Мамай" – один із найпоширеніший фольклорних сюжетів української культури. Козак із бандурою символізує особисту свободу, яка питома для українців і особливо важлива в часи боротьби за незалежність. "Ми хотіли зробити колекційну футболку, яку не одягнеш кожен день – бо вона символізує щось цінне, що хочеться оберігати, тримати в безпеці. Для цього нам була потрібна сильна ілюстрація, у якій є сенси. Ми знали, що таку можна знайти у Сергія", – розповідає про колаборацію Михайло Чорноморець, co-founder & CEO фонду Rescue Now.

Популярне на VOGUE