Тиждень високої моди в Парижі добіг кінця — це були чотири дні, наповнені найшаленішими творчими фантазіями і високою майстерністю виконання. Кожен бренд постарався на славу, а ми зібрали найцікавіші моменти цього сезону.
На свіжому повітрі
Частина брендів вирішили вивести кутюр із задушливих залів на вулиці. На набережній Сени представили своє шоу Chanel, а модний Дім Valentino вибрав парк біля замку Шантії. Креативний директор бренду П'єрпаоло Піччолі хотів візуально втілити метафору звільнення від обмежень елітарного життя, обнесеного стіною, – Liberté, Egalité, Fraternité. Нагадаємо, що нещодавно на подіуми перетворилися деякі мости Парижа — під час шоу Louis Vuitton Menswear та Alaїa.
Повернення на подіум
Цей кутюрний сезон запам'ятається поверненням зірок різних років. На шоу Schiaparelli уважні глядачі помітили Магдалену Фраковяк, яка чотири роки не виходила на подіум. Дівчина входить до рейтингу "Ікони" та "TOP50" впливового порталу models.com. А зіркою шоу Balenciaga стала 79-річна Деніел Славік, яка у кінці 1960-х встигла попрацювати ще з самим Крістобалем Баленсіагою.
Фейковий денім
Цього сезону дизайнери не раз показували джинси, але при найближчому розгляді це виявлялися не просто штани з деніму. Наприклад, креативний директор Balenciaga Демна Гвасалія використав бавовну, яку вручну розписали олійними фарбами для отримання необхідного "джинсового" ефекту. Для цього команді знадобилося 220 годин. А шоу Valentino відкрили "джинси", які були повністю розшиті бісером. Відтінки були підібрані настільки органічно, десь імітуючи заломи, десь потертості, що відрізнити цей витвір від джинсів було майже неможливо.
Квіткова феєрія
Квіти — не нова тема для кутюру, але цього сезону вони справді були всюди. У соціальних мережах навіть жартували, чи хтось в команді Armani знає, скільки квітів було в них у колекції. На шоу Valentino квітів було не так багато, але справді визначних.