Нова колекція українського бренду LUTIKI віднайшла себе в нових матеріалах і формах. Соня Солтес, дизайнерка бренду, випустила бестселери марки в сріблі. Так, улюблені з-поміж багатьох і найзнаковіші браслет-спіраль, підвіска у формі насінини й каблучка-лого тепер з’явилися в білому металі.
Продовжуючи тему садівництва, з якої черпається натхнення, та перетворення звичайних речей в об’єкт колекціонування в колекціях бренду, Соня Солтес поповнила лінійку артефактів від LUTIKI новою прикрасою. Нею став символічний підвісок у формі зубка часнику.
"Терапія природою стала для мене відкриттям ще з пандемії. А цього року вона набула для мене ще більш значущих сенсів. Навіть у найбуремніші часи робота на землі приносить мені неабиякий спокій та впевненість, що все жахливе рано чи пізно мине, і життя переможе. Вважаю цей часничок своїм оберегом", — коментує дизайнерка.
Срібні прикраси LUTIKI ексклюзивно доступні онлайн на сайті бренду, а побачити їх також можна на виставці Tripolar у Парижі.