Практично щодня Одеса, одне з найулюбленіших міст усіх українців, потрапляє в інформаційні стрічки у зв'язку з новими та новими обстрілами з боку росії. Проте місто продовжує жити попри все, а місцеві бізнеси, зокрема модні бренди, працюють і не зупиняються. Розповідаємо про одеських дизайнерів, які обожнюють рідне місто і прославляють його на весь світ.
Paskal
Юлія Паскаль — одеситка, яка продовжує жити в місті, творити тут та продавати свої фантазійні колекції по всьому світу вже понад десять років. Випускниця факультету архітектури, Паскаль запустила свій однойменний бренд PASKAL у 2013 році. Марка відома делікатними силуетами й мінімалістичними формами, подібними до інноваційної архітектури й природи. В основі ДНК бренду лежить лазерне різання. Важливим в історії марки став 2021 рік, коли Паскаль запустила нову демікутюрну лінійку з назви PASKAL Bébé — своєрідну ретроспективу, яка віддає шану культовим силуетам і технікам бренду. Це фантазія, яку можна носити, квінтесенція напівпрозорих хвиль тюлю, кустарно складених вручну бантів і лазерного різання.
Kulakovsky
Цей бренд з Одеси асоціюється з ідеальними дублянками і з виробами зі шкіри загалом. Дизайнер Артур Кулаковський обрав цей водночас складний і цікавий для роботи матеріал, щоразу представляючи його абсолютно по-новому. Так, у новому сезоні Кулаковський продовжує занурюватися у власну спадщину та переносить наснажливі історії своїх земляків-одеситів на одяг. У новій колекції Кулаковський згадує неймовірний життєвий шлях Берти Рапопорт, однієї з перших жінок — морських капітанів у світі. Вона народилася в Одесі, але її пам’ятають як одну з найсильніших і найвидатніших жінок ХХ століття далеко за межами її рідного міста.
BlackSeaTribe
"BlackSeaTribe — це український бренд 365-денного чорноморського настрою, що поєднує в собі космополітичний гламур та курортну естетику", — саме так описує команда BlackSeaTribe себе та власну ідею. Головним натхненням бренду є причорномор’я — місце, що творить спогади та дарує історії. Ставши калейдоскопом культур, узбережжя приваблює яскравих людей та змішує їх у п’янкий коктейль із особистостей. Естетика BlackSeaTribe балансує між розслабленою атмосферою курорту і вимогами швидкоплинного міського життя. Бренд приділяє особливу увагу якості матеріалів, комфорту та "характеру" речей, створюючи виразні образи, що підкреслюють індивідуальність власника. Одним із символів бренду є прикраса у вигляді чорноморської рачки — маленької чорноморської креветки, яку в Одесі називають по-особливому.
Aisenberg
Aisenberg — став уже ім'ям загальним серед українських джинсів. У бренду своє масштабне виробництво біля Одеси, де він не перестає експериментувати з денімом. Цієї весни в колекції бренду з’явилось більше десятка нових моделей, що обіцяють стати гітами сезону. Наприклад, джинси прямого крою Li — ніби завернуті на поясі, створюючи розслаблений настрій та імітацію високих й трохи завеликих джинсів, які підвернуті на талії. Джинси Stacy — ще один експеримент від дизайн-команди Aisenberg, в якому кишеня ніби помилково приторочена вище, ніж треба. Також нова лінійка доповнена асиметричною спідницею на ґудзиках та спідницею-шортами, що виконані у ніжно блакитному кольорі, який зараз дуже актуальний.
Vivons
Одеситки знають, що за брючними костюмами варто йти до бренду Vivons, який вже протягом п'яти років створює ненудну класику щодня. Окрім костюмів-двійок, постійні клієнтки повертаються сюди за речами, прикрашеними об'ємними бутонами у вигляді троянд, — мініспідниці, футболки або жакети миттєво стають більш святковими з такими деталями. Нещодавно бренд представляв Україну в рмежах Los-AngelesFashionWeek.