Qeblawi: поєднання культури та краси на світовій сцені
Promotion
Відповідно до сучасних тенденцій, покупці насамперед звертають увагу на два фактори у виборі косметичних продуктів — який вони мають вигляд та як вони відчуваються на шкірі.
Відповідаючи на цей запит зі щирою відданістю, бренд Qeblawi проривається крізь шум, перенасиченість та гламур індустрії краси. Ринок косметичних продуктів невпинно зростає, розширюється та диверсифікується, але цей унікальний арабсько-філіппінський бренд виділяється серед безлічі інших продуктів, створюючи косметику на основі культурної обізнаності та соціальної відповідальності.
Qeblawi, під керівництвом засновниці та генеральної директорки Діани Кеблаві, є компанією, що пропонує зручну у використанні, стійку та сертифіковану халяльну косметику. Халяльна косметика — досить новий сегмент б'юті-індустрії. Вона дозволяє мусульманським жінкам доглядати себе, не порушуючи релігійних вірувань та правил. Так, Qeblawi сприяє трансформаціям у сфері косметики, підкреслює зовнішню та внутрішню красу, наповнену культурним значенням.
Краса, поза межами зовнішності
У міру того, як галузі по всьому світу швидко стають цифровими, Qeblawi зберігає відчуття людського зв’язку, яке пов'язує бренд з аудиторією, що цінує етику, соціальний вплив та культурну ідентичність. Повертаючись до своїх витоків, Qeblawi було створено з мрією наповнити індустрію краси глибокою повагою до культурної спадщини та соціальної свідомості.
Qeblawi безстрашно штурмував ринок з новим підходом до інклюзивності, який виходить за межі кольору шкіри та раси. "Душа нашого бренду полягає в тому, щоб святкувати різноманітність та інклюзивність через красу", — зазначає Кеблаві. QeblawiCosmetics є піонером підходу, який дозволяє естетиці та культурній спадщині співіснувати та синергувати.
Від вишуканого освітлюючого лосьйону (IlluminatingLotion) до елегантної колекції HydraGloss — кожен продукт відображає унікальне поєднання культурних впливів. Ретельно підібрані кольори, текстури, інгредієнти, аромати та пакування — все це є важливими елементами ДНК Qeblawi. І в той час, коли у сфері краси починають шанувати культурну різноманітність, виникає заклик до дії, який спонукає індустрію надавати пріоритет інклюзивності та репрезентації.
Краса за межами естетики
Визнаючи силу краси як універсальної мови, QeblawiCosmetics говорить нею з витонченою майстерністю. "Я завжди вірила в силу історій та культури. Саме різноманітність об'єднує людство", — заявляє Кеблаві, підкреслюючи головну ідею роботи компанії. Це знаходить відгук у дедалі ширшої бази клієнтів бренду, які цінують Qeblawi за його цінності, що виходять за межі здобуття прибутку.
Успіх бренду в суспільстві підкреслює його привабливість і відданість соціальній справедливості. "Мій досвід допоміг нам створити продукти, які підкреслюють автентичність із сильним акцентом на важливість висвітлення прав і можливостей різних культур", — каже Кеблаві. Її керівництво дозволило бренду конкурувати з гігантами індустрії, обслуговуючи понад 600 000 клієнтів.
Бунтарське майбутнє б'юті-рішень
Qeblawi завжди підтримує ініціативи, які відповідають принципам бренду. Під крилом своєї засновниці та її команди, бренд змінює напрямок індустрії на краще. "Ми почали з мрії змінити стандарти краси. Ця мрія стає дедалі реальнішою. Попри географічні та культурні поділи, попри відмінності у віруваннях, бізнеси не повинні боятися виступати проти дискримінації", — підсумовує Діана Кеблаві, підкреслюючи, що різноманітність — це суперсила, а не слабкість.
Як тільки одна помада стає заявою про соціальну свідомість, легко передбачити, що майбутнє індустрії краси завжди буде очолювати QeblawiCosmetics. Усі ознаки вказують на те, що бренди краси будуть робити більше, ніж просто створювати останні модні образи для урочистих подій. Натомість їх підтримуватимуть за просування більш інклюзивного та відповідального світу.