Базовий мінімум, розкішний максимум: б'юті-образи для тих, хто обожнює естетику old Celine та The Row
Днями видання Business of Fashion опублікувало статтю, в який досліджувало зміни в індустрії, спричинені феноменом естетики clean beauty.

"Цей тренд, що характеризується сяйливою шкірою, пухнастими бровами та штучними веснянками, успішно завершив еру гламурного макіяжу", — зазначала аналітикиня Даніела Моросіні.

Ми дійсно увійшли в нову еру догляду та макіяжу, де найбільше цінуються прості (і часом — будемо чесні — недосяжні) речі: вологе сяйво свіжої шкіри, об'ємні брови, природна краса.

І немає іншого б'юті-образу, який пасував би естетиці вишуканого мінімалізму, де замість гучного брендингу акцент — на високоякісних тканинах, бездоганному крої та стриманих деталях.


Всі ці частини одного цілого відображають не так втому від візуального шуму, як підхід до життя: впевненість і смак трнслюються через стриманість.

Здається, це найкращий спосіб продемонструвати власну індивідуальність.

А ще — відмовитися від швидкоплинних трендів на користь вічних цінностей: догляду за шкірою, стриманого макіяжу та речей, що гарно старіють.










Фото, стиль: Ramona Deckers @ EE Agency
Макіяж: Maria Faria
Модель: Noëlle Kollenberg @ A Management
Локація та спеціальна подяка: Sheet-1 в Лісабоні