Щосезону, відколи "Y2K" стало надто популярним модним терміном, у колекціях з’являється щось із тієї епохи — чи то перевидання архівних моделей одягу, чи сучасне переосмислення культових аксесуарів. У 2025 році повертається ще один атрибут нульових — сумка-боулінг.
Цей місткий аксесуар знову стане популярним, значною мірою завдяки чоловічому показу Prada в Мілані. Сумки з контрастними кольоровими вставками привернули не менше уваги, ніж потерті ковбойські чоботи, що з’явилися на подіумі. Міучча Прада та Раф Сімонс, які вже переосмислювали архівне взуття Prada для жіночої весняно-літньої колекції, створили й ці сумки-боулінг, зберігши їхній фірмовий стиль. Уперше вони з’явилися в нульових, а пізніше перевидавалися у 2012 році та на своє 20-річчя у 2020-му. Вони й досі залишаються популярними та активно продаються на вінтажних платформах.
Бренд The Row, відомий своїми лаконічними сумками, також представив власну версію сумки-боулінг — модель India. Це сумка з короткими ручками, яка випускається у різних матеріалах та двох розмірах. Її доповнює м’якша модель Agnes. Обидві сумки мають такий же стриманий дизайн, як і їхній успішний попередник — Margaux, яка вже понад рік залишається однією з найпопулярніших сумок у світі. Водночас India та Agnes ще практичніші: замість бічних пряжок і застібок, як у Margaux, вони мають повноцінну блискавку та замок. Хоча їх неможливо носити на плечі, але це відповідає традиційному дизайну сумки-боулінг.
Miu Miu також запропонував власну інтерпретацію цього силуету — моделі Aventure та Beau. Перша — сумка з округлим верхом і короткими ручками, доповнена металевою пряжкою у вигляді кінського трензеля. Друга — більш жорстка, з прямокутною формою, блискавкою, що проходить уздовж бічних сторін, і з тисненим логотипом на передній панелі.
Сьогодні сумку-боулінг можна знайти в різних варіантах — зі шкіри, замші або нейлону, як у вінтажних магазинах, так і в нових колекціях. Залишається лише вибрати ту, яка ідеально доповнить ваш гардероб.
За матеріалом vogue.co.uk