Як створювали чоловічі костюми для фільму "Дім Ґуччі"
Крім неймовірного акторського складу й розкішних італійських краєвидів, справжніми зірками нового епосу високої моди Рідлі Скотта "Дім Ґуччі" стали — що не дивно — костюми. Від кількох убрань Saint Laurent Леді Ґаґи до костюмів Джареда Лето у відтінках кобальту — жінка, що стояла за таїною створення костюмів фільму, — знаменита художниця костюмів Джанта Єйтс ("Гладіатор", "Гангстер", "Марсіанин").
Цього тижня "Дім Ґуччі" виходить у кінотеатрах, і напередодні прем’єри Джанта Єйтс вибрала свої улюблені чоловічі образи, які, без сумніву, увійдуть в історію кінематографа й моди.
"Брати Аттоліні створили 12 костюмів для Джареда Лето, який грає у фільмі Паоло Ґуччі. Всі вони були дуже, за їхніми словами, "в стилі денді". Брати Аттоліні раніше зшили всі костюми для фільму Паоло Соррентіно "Велика краса" 2013 року, який є одним з найпрекрасніших фільмів, які я коли-небудь бачила. Проблема була лише в тому, що нам доводилося довго чекати костюми, тому що Аттоліні шили все вручну в Неаполі. Тож я попросила Costume del Arte тимчасово зробити костюм, у якому Джаред міг би зніматися на ранніх етапах продакшну. Я замовила у них норфолкський піджак з рожевого матеріалу. У цьому костюмі Джаред мав особливо розкішний вигляд".
"Ми трохи переборщили з красою гардероба героя Джареда Лето. Його персонаж Паоло Ґуччі був одним з найгірше вдягнених чоловіків, яких я коли-небудь гуглила. Він носив срібні сорочки з люрексом під класичним смокінгом! Його зовнішній вигляд жахав мене. Аттоліні сказали мені, що треба робити з героя Джареда Лето "денді", тому ми вибрали вишукані смугасті й картаті матеріали, і додавали до костюмів елегантні краватки. Синій картатий костюм — дуже гарний".
"Майже всі з клану Ґуччі, крім Паоло, шили свої костюми на Севіл-Роу (хоча Паоло, ймовірно, теж ходив туди). Костюм Джеремі Айронса в образі Родольфо Ґуччі виготовлений з блідо-лимонно-жовтого оксамиту. Він мав у ньому божественний вигляд. Ми знайшли для нього знаковий замшевий жилет з монограмою GG. Джеремі любить шарфи. Він завжди надіватиме їх, незважаючи ні на що. Він підходив до мене й запитував: "Як ви думаєте, мій персонаж міг би надіти шарф у цій сцені?". У його випадку шийні хустки радше були подібні до краваток, а не шарфів. Це був своєрідний компроміс".
"Це була перша світлина, опублікована з нашої фотосесії, і вона викликала надзвичайний резонанс. Спершу в нас було 10 різних светрів, і ми їх усі приміряли на Адама Драйвера, який грає Мауріціо Ґуччі. Саме цей підійшов йому найкраще. Рідлі сказав, що він також хотів, щоб і Мауріціо, і Паола Франкі (жінка, заради якої Мауріціо зрештою залишив Патрицію) були вдягнені в біле, коли вони зустрінуться одне з одним на схилах. Ідея полягала в тому, що вони побачать одне одного в однакових образах, і це створить певний прецедент, щоб між ними розтанув лід".
"Було дуже важко уникнути повторень з фільмами, у яких знімався Аль Пачіно, коли я готувала його вбрання для "Дому Ґуччі ". Але Рідлі уявив Альдо Ґуччі, що прямує дорогою в піджаку, який не пасує до його штанів, сорочки й жилета. Водночас він має розкішний і зібраний вигляд. Мені сподобалася ця ідея. Іноді Альдо Ґуччі носив окуляри, а іноді ні, і в нього завжди була яскрава сорочка, яскравіша краватка, хустка й виразні вилоги. Мій кравець Лен Логсдейл захворів у процесі створення костюмів Адама й Ала, тому я найняла Ermenegildo Zegna, щоб вони допомогли нам, і вони добре впоралися".
"Цей образ справді вигадав Рідлі, і велосипедні затискачі для штанів, які були на Мауріціо, слугували важливою деталлю. Рідлі хотів, щоб Адам нахилився зняти їх, коли кілер підходитиме до нього, і в такий спосіб опинився до певної міри беззахисним. Ми мали вісім сорочок, піджаків і штанів, зшитих для сцени вбивства, хоча, ймовірно, використали не більш як дві, одну з кров’ю, а іншу без. Лен Логсдейл зшив Адаму 25 костюмів і близько десяти піджаків, а Zegna пошили йому десять костюмів і п’ять піджаків. У нього було близько 44 появ на екрані, тому Адамові довелося часто перевдягатися".
"На екрані розіграна дуже ніжна дуга стилю Мауріціо за 20 років його життя. Ми починаємо з того, що він носить светри з принтом Fair Isle в комбінації з макінтошем і піджаком — це своєрідний студентський період. Потім ми зробили його стиль вишуканішим за допомогою сірих або синіх двобортних костюмів. Далі я переконала Адама вдягнути оксамитові костюми. Для фотосесії з Річардом Аведоном він убрався в класичний костюм, а коли зустрів Анну Вінтур, був в оксамитовому костюмі. Ми намагалися надати йому вигляду людини, яка витрачає багато грошей на одяг. Очевидно, що він витрачав гроші на костюми із Севіл-Роу, але весь сенс полягав у тому, щоб зберегти його дуже консервативним".
За матеріалами gq-magazine.co.uk