КУПИТИ КВИТКИ

Як створювали чоловічі костюми для фільму "Дім Ґуччі"

Крім неймовірного акторського складу й розкішних італійських краєвидів, справжніми зірками нового епосу високої моди Рідлі Скотта "Дім Ґуччі" стали — що не дивно — костюми. Від кількох убрань Saint Laurent Леді Ґаґи до костюмів Джареда Лето у відтінках кобальту — жінка, що стояла за таїною створення костюмів фільму, — знаменита художниця костюмів Джанта Єйтс ("Гладіатор", "Гангстер", "Марсіанин").

Цього тижня "Дім Ґуччі" виходить у кінотеатрах, і напередодні прем’єри Джанта Єйтс вибрала свої улюблені чоловічі образи, які, без сумніву, увійдуть в історію кінематографа й моди.

Реклама.
Рожевий костюм Паоло Ґуччі

"Брати Аттоліні створили 12 костюмів для Джареда Лето, який грає у фільмі Паоло Ґуччі. Всі вони були дуже, за їхніми словами, "в стилі денді". Брати Аттоліні раніше зшили всі костюми для фільму Паоло Соррентіно "Велика краса" 2013 року, який є одним з найпрекрасніших фільмів, які я коли-небудь бачила. Проблема була лише в тому, що нам доводилося довго чекати костюми, тому що Аттоліні шили все вручну в Неаполі. Тож я попросила Costume del Arte тимчасово зробити костюм, у якому Джаред міг би зніматися на ранніх етапах продакшну. Я замовила у них норфолкський піджак з рожевого матеріалу. У цьому костюмі Джаред мав особливо розкішний вигляд".

Синій картатий костюм Паоло Ґуччі

"Ми трохи переборщили з красою гардероба героя Джареда Лето. Його персонаж Паоло Ґуччі був одним з найгірше вдягнених чоловіків, яких я коли-небудь гуглила. Він носив срібні сорочки з люрексом під класичним смокінгом! Його зовнішній вигляд жахав мене. Аттоліні сказали мені, що треба робити з героя Джареда Лето "денді", тому ми вибрали вишукані смугасті й картаті матеріали, і додавали до костюмів елегантні краватки. Синій картатий костюм — дуже гарний".

Хустки Родольфо Ґуччі

"Майже всі з клану Ґуччі, крім Паоло, шили свої костюми на Севіл-Роу (хоча Паоло, ймовірно, теж ходив туди). Костюм Джеремі Айронса в образі Родольфо Ґуччі виготовлений з блідо-лимонно-жовтого оксамиту. Він мав у ньому божественний вигляд. Ми знайшли для нього знаковий замшевий жилет з монограмою GG. Джеремі любить шарфи. Він завжди надіватиме їх, незважаючи ні на що. Він підходив до мене й запитував: "Як ви думаєте, мій персонаж міг би надіти шарф у цій сцені?". У його випадку шийні хустки радше були подібні до краваток, а не шарфів. Це був своєрідний компроміс".

Лижний образ Мауріціо Ґуччі

"Це була перша світлина, опублікована з нашої фотосесії, і вона викликала надзвичайний резонанс. Спершу в нас було 10 різних светрів, і ми їх усі приміряли на Адама Драйвера, який грає Мауріціо Ґуччі. Саме цей підійшов йому найкраще. Рідлі сказав, що він також хотів, щоб і Мауріціо, і Паола Франкі (жінка, заради якої Мауріціо зрештою залишив Патрицію) були вдягнені в біле, коли вони зустрінуться одне з одним на схилах. Ідея полягала в тому, що вони побачать одне одного в однакових образах, і це створить певний прецедент, щоб між ними розтанув лід".

Костюм із широкими вилогами Альдо Ґуччі

"Було дуже важко уникнути повторень з фільмами, у яких знімався Аль Пачіно, коли я готувала його вбрання для "Дому Ґуччі ". Але Рідлі уявив Альдо Ґуччі, що прямує дорогою в піджаку, який не пасує до його штанів, сорочки й жилета. Водночас він має розкішний і зібраний вигляд. Мені сподобалася ця ідея. Іноді Альдо Ґуччі носив окуляри, а іноді ні, і в нього завжди була яскрава сорочка, яскравіша краватка, хустка й виразні вилоги. Мій кравець Лен Логсдейл захворів у процесі створення костюмів Адама й Ала, тому я найняла Ermenegildo Zegna, щоб вони допомогли нам, і вони добре впоралися".

Костюм Мауріціо Ґуччі, у якому його вбили

"Цей образ справді вигадав Рідлі, і велосипедні затискачі для штанів, які були на Мауріціо, слугували важливою деталлю. Рідлі хотів, щоб Адам нахилився зняти їх, коли кілер підходитиме до нього, і в такий спосіб опинився до певної міри беззахисним. Ми мали вісім сорочок, піджаків і штанів, зшитих для сцени вбивства, хоча, ймовірно, використали не більш як дві, одну з кров’ю, а іншу без. Лен Логсдейл зшив Адаму 25 костюмів і близько десяти піджаків, а Zegna пошили йому десять костюмів і п’ять піджаків. У нього було близько 44 появ на екрані, тому Адамові довелося часто перевдягатися".

Кравецька подорож Мауріціо Ґуччі

"На екрані розіграна дуже ніжна дуга стилю Мауріціо за 20 років його життя. Ми починаємо з того, що він носить светри з принтом Fair Isle в комбінації з макінтошем і піджаком — це своєрідний студентський період. Потім ми зробили його стиль вишуканішим за допомогою сірих або синіх двобортних костюмів. Далі я переконала Адама вдягнути оксамитові костюми. Для фотосесії з Річардом Аведоном він убрався в класичний костюм, а коли зустрів Анну Вінтур, був в оксамитовому костюмі. Ми намагалися надати йому вигляду людини, яка витрачає багато грошей на одяг. Очевидно, що він витрачав гроші на костюми із Севіл-Роу, але весь сенс полягав у тому, щоб зберегти його дуже консервативним".

За матеріалами gq-magazine.co.uk

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.