Яким був Тиждень чоловічої моди в Парижі сезону осінь-зима 2023/2024
Мегапокази, знаменитості та повернення до класичного вишуканого одягу стали одними з найяскравіших моментів під час Тижня моди в Парижі, який завершив потужний чоловічий сезон осінь-зима 2023/2024.
Наймасштабнішими шоу в Парижі стали покази Louis Vuitton і Dior, які відбулися на тлі масштабних перестановок у LVMH, зокрема, змін генеральних директорів обох провідних брендів групи. Мегапоказ Louis Vuitton видався останнім під керівництвом генерального директора Майкла Берка, який передасть естафету П’єтро Беккарі, а Дельфін Арно відвідала свій перший показ Dior як наступна генеральна директорка модного Дому. Обидва шоу зібрали великі натовпи шанувальників за межами залів.
Така ж сама ситуація була і в Saint Laurent. Ентоні Ваккарелло вперше від моменту призначення креативним директором Saint Laurent у 2016 році представив чоловічу колекцію за паризьким графіком. Шоу, що відбулося в будівлі Торгової біржі, де зберігається колекція мистецтва Піно, отримало позитивні відгуки.
Загалом, сезон осінь-зима 2023/2024 ознаменував повноформатне й потужне повернення Тижня чоловічої моди в Парижі та завершення енергійного та насиченого чоловічого сезону в Мілані та виставці Pitti Uomo. Крім Saint Laurent, серед брендів, які повернулися в паризький чоловічий календар, були Wales Bonner, Bode, Berluti. Однак, помітно бракувало Celine. Всього в Парижі відбулося 47 шоу та 32 презентації, що приблизно відповідає календарю до COVID-пандемії.
Звісно, великі люксові бренди були в епіцентрі подій, але менші бренди, як-от Wales Bonner, Bode, Egonlab, Bluemarble, Bianca Saunders і Ludovic de Saint Sernin, також привернули до себе чимало уваги. "Чоловічий тиждень у Парижі ще ніколи не був таким потужним, — каже Ельза Ланцо, президентка Chambre Syndicale de la Mode Masculine. — Це зумовлено стрімкою динамікою ринку чоловічого одягу, а також підкреслює статус Парижа як столиці моди".
PR-гуру Люсьєн Пажес зазначив безпрецедентну присутність знаменитостей на чоловічому Тижні моди. Окрім зірок K-pop, чоловіки Бекхем відвідали покази Rick Owens і Dior, а актори серіалів "Емілі в Парижі" і "Білий Лотос" взяли участь у Тижні моди як на подіумі, так і поза ним — Лукас Браво відкрив показ Louis Gabriel Nouchi.
Серед ключових трендів, які можна було помітити в Парижі, — м’який крій, довгі двобортні пальта довжиною до щиколотки, широкі вовняні штани, вовняні штани карго та розкішні тканини. У колірній палітрі домінували бежевий, коричневий, шоколадний і сірий.
Існує консенсус щодо того, куди рухається ринок чоловічого одягу: переосмислений, витончений, із більшим нахилом до мінімалізму, ніж до помпезності. Чи то грайливе використання структури Джонатаном Андерсоном у розкішних пальтах в Loewe, які перебувають десь між модою та скульптурою, чи то, навпаки, вільні та невагомі костюми, натхнені скейтборд-культурою у стилі 1990-х у Kenzo — у чоловічій моді сталася революція, розпочата Еді Сліманом у Dior 20 років тому. Були правила — тепер є дивовижна творчість.
За матеріалом voguebusiness.com
Текст: Laure Guilbault