Модний ескапізм: нова рекламна кампанія LOEWE
Джонатан Андерсон представив рекламну кампанію чоловічої колекції LOEWE сезону весна-літо 2020. Фотографом став Тайлер Мітчелл, а локацією іспанський лейбл вибрав Олімпійський парк у Барселоні.

Чоловіча колекція Джонатана Андерсона для Loewe стала символом прагнення британця до духовної втечі. У баченні дизайнера сезон весна-літо 2020 – це "дитячий мрійливий стан" десь далеко, подалі від суворих реалій зіпсованого сучасного життя. Такі невимушеність і символізм відгукуються зі старих цінностей хіпі – еклектики і виробів ручної роботи. Їх Андерсон перетворив на культ розкоші XXI століття.

Ця колекція, з її достатком винахідливого трикотажу, римських сандалій, мокасин, чобіт-еспадрильїв, шкіряних сліпонів і низки сумок, показує, як далеко відійшли модні мрії від бажання відповідати монотрендам. Антураж кампейну став тому підтвердженням.
