До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Hugo Boss створить колекцію для NBA

Hugo Boss, очевидно, рішуче налаштований змінити стереотипні уявлення про бренд, що продукує тільки чоловічі костюми. І домагається цього лейбл разом з Національною баскетбольною асоціацією.

Boss Pre-Fall 2020

Напередодні старту сезону НБА 2020-21 бренд оголосив про співпрацю з лігою над двома спільними капсульними колекціями, перша з яких вийде в лютому 2021 року. Колекція міститиме шорти, спортивні штани, футболки з довгими й короткими рукавами та толстовки з логотипом NBA, а також логотипами дев’яти команд: "Нью-Йорк Нікс", "Бруклін Нетс", "Лос-Анджелес Лейкерс", "Лос-Анджелес Кліпперс", "Маямі Хіт", "Чикаго Буллз", "Голден Стейт Ворріорс", "Г’юстон Рокетс" і "Торонто Репторс".

Реклама

"НБА позначила баскетбол на карту світу міжнародного спорту й зробила його глобальним культурним феноменом, — сказав Інго Вілтсі, бренд-директор Hugo Boss. — Тож ця співпраця — прекрасна можливість для Boss підвищити впізнаваність нашого бренду. Крім того, вона підкреслює наше прагнення постійно збільшувати частку повсякденного одягу в наших колекціях у найближчі роки".

НБА давно відома своєю любов’ю до моди: починаючи від особистого стилю гравців і закінчуючи гучними колабораціями. Мабуть, найвідоміша співпраця відбулася у 2018 році, коли Том Браун у партнерстві з Леброном Джеймсом створив сірі костюми для всієї команди зірки НБА перед серією плей-оф. Також цього тижня Kith у партнерстві з Nike і "Нью-Йорк Нікс" розробив новий дизайн уніформи City Edition для сезону, яка міститиме колекцію одягу та взуття для фанатів.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.