Велика гра: капсульна колекція Louis Vuitton x NBA
На відзнаку закінчення чемпіонату НБА Louis Vuitton представив свою першу капсульну колекцію чоловічого одягу, яку розробив Вірджил Абло в межах трирічного партнерства з Національною баскетбольною асоціацією.
Ґрунтуючись на ідеї гардероба гравця, колекцію розділено на три частини: подорожі (повсякденні речі, наприклад, сірий кашеміровий спортивний костюм), прибуття на гру (шкіряні куртки, джинси з монограмою й футболки), а також пресконференція (одяг з індивідуальним дизайном).
Логотип НБА переосмислили в принт, подібний до візерунка як гусяча лапка, на світло-сірому костюмі, сорочці й толстовці. Він також з’являється як нашивка на шкіряних куртках з малюнком, навіяним лініями баскетбольного м’яча, або як вставка інтарсії на кардигані з ініціалами LV на спині.
Louis Vuitton відкрив тренд на співпрацю з брендами спортивного одягу завдяки спільній роботі зі Supreme у 2017 році, і ця тенденція набирає обертів, про що свідчать недавні партнерські проєкти між Prada й Adidas, а також Dior і Nike Jordan.