Гаррі Стайлс запускає лінійку секс-товарів: що про неї відомо

Співак Гаррі Стайлс презентував нову лінію секс-товарів та лубрикантів під брендом Pleasing Yourself. Таким чином він доєднався до все ширшого кола зірок, які не лише не соромляться говорити про сексуальне задоволення, а й активно популяризують секс-позитивний підхід через власні продукти.



Хоча співпраця Стайлса з категорією секс-товарів могла б здатися несподіваною, насправді це цілком у дусі часу. За останні роки ми вже бачили схожі ініціативи.


Сексуальне здоров’я стало новим напрямом для багатьох зірок, так само як свого часу заснування власних б’юті-брендів. І для цього є об’єктивні підстави. За даними аналітичної компанії Market Data Forecast, до 2025 року ринок sexual wellness сягне 40,5 мільярда доларів. Пандемія лише підсилила цей тренд, інтерес до задоволення в домашніх умовах стрімко зріс.


Зростає й вплив секс-позитивного руху, що заохочує до відкритості, поваги до сексуальності та руйнування табу. Згідно з даними Vice, пошукові запити sex positive різко зросли в період з 2015 до 2017 року, а зірки почали все активніше використовувати свої платформи для просвіти.

Для знаменитостей із феміністичними поглядами просування секс-товарів — це не лише бізнес, а й соціальна місія. Це спосіб підтримати жіночу сексуальність, змінити наратив довкола задоволення та підтримати емоційну й тілесну свободу.

Що ж саме пропонує Гаррі Стайлс?

Креативний директор Pleasing Гаррі Ламберт так пояснює нову лінію: "Концепт самозадоволення — це серце нашого бренду. Це природне продовження того, чого прагне наша спільнота з самого початку". Звісно, деякі фанати розчаровані тим, що замість четвертого альбому Стайлс представив секс-іграшки, і висловлюють обурення у соцмережах. Але,якщо розглядати цю ініціативу не лише як бізнес, а як вклад у розвінчання сорому й розвиток культури прийняття сексуальності, вона справді варта уваги.

За матеріалами: Vogue.co.jp

Популярне на VOGUE