Зроблено у Швейцарії: Bally створили ідеальні черевики для гайкінгу

Швейцарський бренд Bally, заснований ще в 1851 році, знає все про ідеальне взуття. За півтора століття успішної роботи марка неодноразово засвідчила, що недарма Bally називають синонімом бездоганної якості й позачасового стилю. Цього сезону команда бренду повертається до своїх джерел і представляє переосмислену модель Curling, з якою зима з усіма її погодними сюрпризами буде тільки на радість. Розповідаємо про новинку докладніше.

image

Швейцарська прописка визначила прихильність бренду до всього, що пов’язано з горами й активним зимовим проведенням часу. У 1940-х компанія почала розробляти трекінгове взуття для Швейцарського Фонду дослідження Альп, у 1953 році непальський шерпа Тенцинг Норгей у складі експедиції альпініста сера Едмунда Персіваля Гіларі підкорив Еверест у черевиках Bally Reindeer-Himalaya, а роком раніше в Bally придумали багатофункціональні черевики для керлінгу. У них виступала олімпійська збірна Швейцарії на зимових Олімпійських Іграх у Кортіна д'Ампеццо, а в історію вони ввійшли під назвою The Guard. Майже 70 років по тому в компанії вирішили перевидати цю легендарну модель з огляду на новітні технології, які допомагають зробити взуття ще зручнішим і функціональнішим.

Нова модель дістала назву Curling, а її дизайн поєднує в собі дизайн класичних черевиків для керлінгу та конструкції California — ручної техніки, яка забезпечує максимальну гнучкість, довговічність і комфорт. Черевики виготовлені з п’яти унікальних елементів: короткої вовни, корка, гуми EVA, підкладки з бавовняного волокна й знаменитої підошви Arctic Grip від Vibram. У Bally розповідають, що це взуття для сучасних шукачів пригод, яке водночас впорається з будь-якою зимовою стихією — і льодом, і снігом, а носити його можна де завгодно: від гірськолижних схилів до міських вулиць.

На окрему увагу заслуговує візуальний ряд, що представляє нові Curling. Оформлений він у вигляді яскравих постерів у вінтажному стилі. Це ще один реверанс величезним архівам бренду. Після смерті засновника бренду Карла Франца Баллі компанію очолили його сини, які не просто розширили виробництво взуття й географію продажу, а й активно дбають про його просування. Саме вони почали замовляти рекламні постери в молодих художників, багато з яких потім стали всесвітньо відомими.

Представлений бренд Bally на другому та -1 поверхах київського ЦУМу.

Популярне на VOGUE