На березі: рекламна кампанія ЦУМ весна-літо 2020

Єдність людини з навколишньою природою стала головною ідеєю нового весняно-літнього сезону ЦУМу. На знімках українського фотографа Віталія Мельникова моделі позують на тлі морських краєвидів і безлюдного пляжу, який ще тільки готується до відкриття курортного сезону. За створення образів відповідала стилістка й дизайнерка прикрас Соня Солтес.

image

На світлинах, просочених духом свободи й безтурботності, які за сучасного ритму життя найліпше виходить відчути саме на природі, можна розглянути ключові образи з колекцій — Victoria Victoria Beckham, Roland Mouret, Cult Gaia, Jimmy Choo, Nanushka, Versace і Lardini.

Продовжує настрій сезону атмосферне відео:

У новий сезон команда київського ЦУМу входить з відкриттям повноцінної streetwear-зони — тепер на четвертому поверсі універмагу клієнти можуть підібрати собі образи серед культових брендів Fred Perry, Carhartt WIP, Stussy, Obey, Eastpak, Champion та українських Riot Division, Act1, Ksenia Schnaider, m0d44. Також універмаг надає нову послугу: оформивши замовлення на сайті, тепер клієнт може скористатися спеціальною зоною Click & Collect на другому поверсі універмагу, щоб приміряти все своє замовлення швидко й комфортно.

Над відео- й фотозніманням працювали:

Фото: Віталій Мельников

Стиль: Соня Солтес

Зачіски: Павло Лотніков

Макіяж: Тіна Антоненко

Продюсер: Христина Ільїна

Асистенти стиліста: Вікторія Дітріх

Асистенти перукаря: Ілона Луценко

Відео: Олександр Острогляд

Популярне на VOGUE