Тренд: одягайтеся, як на фото папараці 1990-х

Серед багатьох знаменитостей, які прийшли на дебютний показ нового креативного директора Gucci Сабато де Сарно, виділялася одна гостя. Джулія Робертс, оскароносна актриса та героїня багатьох романтичних комедій 1990-х, несподівано з’явилася в Мілані, щоб ексклюзивно відвідати показ Gucci. Випереджаючи мінімалістичне шоу де Сарно, яке було побудоване на простоті 1990-х років завдяки чіткому крою, шовковим мінісукням і шортам, Робертс одягла класичний сірий блейзер, спідницю та чорні туфлі. Її любов до костюмів почалася ще в дев'яностих — хто міг забути її культовий образ на церемонії "Золотий глобус" у 1990 році в мішкуватому сірому костюмі Armani з краваткою? Цього року Gucci Rosso, червоно-винний відтінок, став новим головним кольором бренду — він схожий на вишневий відтінок сукні Робертс на прем’єрі фільму "Ноттінг Хілл" у 1999 році, де вона незабутньо показала натовпу неголену пахву.

Gucci весна-літо 2024

Коли ви розумієте, що де Сарно підписався на @gettyimagesfanclub — скарбницю Instagram, присвячену моментам знаменитостей минулих десятиліть, із величезного архіву Getty Images, — джерела натхненян дизайнера стають абсолютно очевидними.

Джулія Робертс на церемонії вручення "Золотий глобус", 1991

Вихід Робертс — не єдиний випадок з 1990-х — і, точніше, моди, яку носили зірки знаменитої епохи мінімалізму, — який згадується в сезоні весна-літо 2024. У Tom Ford новий креативний директор Пітер Гокінгс продемонстрував дебютну колекцію, яка була наповнена "найбільшими гітами" творчості Форда наприкінці минулого століття. Оксамитовий комлект нагадав улюблений червоний костюм Гвінет Пелтроу від Gucci, в якому вона з'явилася на церемонії VMA 1996 року. Гокінгс також інтегрував низькі застібки на стегнах із колекції Тома Форда для Gucci осінь-зима 1996/1997, перетворивши їх на ремені, які зачіплялися навколо стегон моделей. Всі ці речі нагадали про епоху, коли невибагливий, простий одяг був найстильнішим, а знаменитості, які робили ставку на нього, ставали іконами стилю на все життя.

Tom Ford весна-літо 2024

Гвінет Пелтроу в Gucci на церемонії MTV VMA 1996 року

Навіть Versace, бренд, відомий максималістським гламуром, опинився під впливом мінімалістичного настрою. В новій колекції Донателла Версаче звернулася до виробів сезону осінь-зима 1995/1996. Блакитний атлас та тканина-броня нагадували ті добре відомі образи Наомі Кемпбелл та Кейт Мосс, в яких вони з'являлися в нічних клубах.

Versace весна-літо 2024

Наомі Кемпбелл і Кейт Мосс у 1999 році

Особлива пошана до мінімалістичної моди дев'яностих була відчутна у Ferragamo, де бежеві в’язані светри та штани з льону нагадували про вбрання Керолін Бессетт-Кеннеді під час пргулянки містом. Подібний настрій був і в колекції Proenza Schouler. Так, лозунгу "чим сміливіше, тим краще", з яким індустрія одягу працювала протягом останнього десятиліття, здається, втратив свою актуальність.

Proenza Schouler весна-літо 2024

Сучасна мода може здаватися сумішшю різнорідних естетик і точок зору, кожна з яких прагне виділитися. Соціальні медіа посилюють нашу потребу слідувати тенденціям, покладаючи на себе обов’язок створення незабутніх вбрань, які виділяють нас у натовпі. Можливо, саме тому чисті лінії мінімалізму гучно повертаються в моду, представляючи приємну зміну розумової надмірної стимуляції минулих сезонів.

Гвінет Пелтроу з Бредом Піттом в 1996 році

За матеріалом vogue.com.au

Популярне на VOGUE