На Тижні моди в Мілані Сабато Де Сарно представив своє чітке та лаконічне бачення Gucci. І разом з ним в індустрії з’явився новий it-колір. Представляємо — Gucci Rosso.
Розкішні бренди наразі наполегливо працюють над пошуком власних тонів. У Valentino є свій PP Pink, який П’єрпаоло Піччолі представив у колекції осінь-зима 2022/2023 і який увійшов у мейнстрим разом із релізом фільму "Барбі" Ґрети Ґервіґ.
Згадаймо також Parakeet Green, який Деніел Лі представив на початку свого перебування на посаді креативного директора Bottega Veneta та який став безперечним it-кольором 2021 року. Тепер, очолюючи Burberry, Лі перейшов від зеленого до особливого синього відтінку — Knight Blue: так лейбл охрестив цей тон у стилі Іва Кляйна. Хоча поки не зрозуміло, чи зможе дизайнер повторити власний феномен. І хто міг забути про культовий помаранчевий колір Hermès та темно-червоний Valentino, який ліг у назву суббренду Red Valentino.
Цього сезону у гру вступив колір Gucci Rosso, який Сабато Де Сарно розмістив на рекламних щитах, автобусах, публікаціях в інстаграмі і, звісно, у своїй дебютній колекції дизайнера бренду. Gucci Rosso — це глибокий і насичений відтінок крові, лише на кілька тонів темніший за середню смужку в фірмовому мотиві Gucci із трьома смугами та мало чим відрізняється від дуже жіночних бордових рум’ян.
У відтінку відчувається сучасність і свіжість. Він не схожий на інші it-кольори на ринку: він не яскравий і насичений. У Gucci Rosso є своя ретровишуканість. Це колір, який ми знаємо — і Gucci використовував його раніше, як підтвердив швидкий пошук у гуглі — і він навіть міг би здатися застарілим, якби Де Сарно не наніс його на глянсову шкіру з монограмою та жакардові тканини, не використав у пишних вовняних костюмах.
У Gucci Rosso також є чітка, зріла та елегантна "італійськість" — слово, яке Де Сарно використовує, щоб описати своє ставлення до Gucci, глибоко пов’язане з італійською спадщиною бренду. Можна з легкістю уявити шикарну римлянку чи міланку, яка наносить на губи Gucci Rosso, дивлячись у дзеркало.
Першою розкішною покупкою Де Сарно, як він нещодавно розповів в інтерв’ю Ніколь Фелпс з Vogue Runway, був темно-червоний оксамитовий жакет від Тома Форда для Gucci. Червоний оксамит містера Форда не був таким глибоким, як Gucci Rosso, але у Де Сарно є особиста історія з цим відтінком і з брендом.
За матеріалом vogue.com