З настанням нового сезону і нового року модні тренди традиційно оновлюються. Але не можна сказати, що 2019 року модні тенденції вирізнятимуться простотою виконання або одноманітністю. З іншого боку, популярність diversity всіляко цьому сприяє. Vogue.ua зібрав головні тренди наступного року.
"Сьогодні всі говорять про ескапізм. Але я не вірю в це – я думаю, що всі повинні просто жити в тому місці і в той момент, в якому вони перебувають саме зараз", – впевнений креативний директор Valentino, П'єрпаоло Піччолі. Але втечу від реальності модні дизайнери теж пропонують здійснювати: за допомогою нового одягу і аксесуарів. Тим більше, що багато хто з них, під час створення колекцій для сезону весна-літо 2019, надихався далекими країнами і екзотичними культурами.
Наташа Рамсей-Леві для нової роботи для Chloé звернула увагу на узбережжя Ібіци, Вероніка Етро взяла за основу стиль богемних каліфорнійських дівчат-серферів, Торі Берч знайшла натхнення в середземноморських вікендах у своїх батьків, а Прабала Гурунг передав потужне послання мультикультурі колекцією, створеною під враженням від довгих сучасних емігрантських шляхів.
Нові технології настільки поглинули сучасний світ, що прості ремісничі техніки стають новою розкішшю. Джонатан Андерсон з Loewe, Жюлі де Лібран з Sonia Rykiel і Ріо Урібе з Gypsy Sport, задумалися про майбутнє без технологій з колекціями, в яких найважливішу роль відіграє майстерність і недосконалість ремісничих виробів.
Сумки, сплетені в техніці макраме Loewe, звеличують ручну працю до статусу предметів розкоші, в той час як милі сітчасті сукні Жюлі де Лібран і в'язані топи Урібе несуть чарівну пастирську простоту і доводять, що ніякі технології не зможуть замінити сердечну теплоту і майстерність ремісників.
Мода на спортивний одяг і вбрання унісекс – на верхівці популярності. Головними адептами цієї естетики у новому році точно стануть Maison Margiela, Louis Vuitton і Givenchy. Ну, а найпопулярнішим предметом всіх Тижнів моди сезону весна-літо 2019 року стали великогабаритні піджаки з масивною лінією плечей, вчасно врівноважені вільним кроєм.
Востаннє така масова затребуваність всіх відтінків бежевого була рівно десять років тому. У той час Vogue писав про залиті чаєм шоу: "Сила моди в цьому сезоні (весна-літо 2009) виникає з її тихої влади; одягайтеся м'яко і носіть леопардову сумочку". Десять років по тому ми споглядаємо ренесанс одягу кольору кави з молоком, верблюжої вовни, кориці і стиглих каштанів. А на чолі бежевого свавілля чатує Ріккардо Тіші, який для Burberry намалював новий портрет Британії у всій розкоші нейтральних відтінків. Чи є повернення до оголених кольорів відображенням політизації жіночого тіла чи ж це міра жорсткої економії у скрутні часи? Як би там не було, в новому сезоні ми точно будемо носити багато бежевого одягу і аксесуарів.
Кутюрні силуети, великі об'ємні пуфи в дусі стилістики пізніх 1980-х, що наполегливо просочувалися в моду протягом кількох сезонів. Ідеальні об'єкти для натхнення в новому році можна підглянути на показах Marine Serre, Matty Bovan і Junya Watanabe, там же можна надихнутися, як носити складні модні конструкції на вулицях великого міста.
Звичайно, такі експерименти вимагають певної сміливості, але в кінці кінців в моді різноманітність і спокійне ставлення до всього, що не заважає оточенню, так що поки впроваджувати кутюр в звичайне життя і переводити звичайну моду в забавний і дещо химерний режим.