Життя триває попри все, а грудень традиційно один із тих місяців, коли хочеться свята і магії. Українські бренди активно готуються до цього періоду і вже активно представляють нові різдвяні колекції. Починаємо знайомство з ними.
GAPTUVALNYA
Український бренд GAPTUVALNYA, що досліджує наші традиції та використовує їх для створення сучасного вбрання, демонструє нову колекцію, натхнену красою та самобутністю яворівської хустки. Символізм орнаментів і традиційних способів використання цього елементу одягу кодує сотні років досвіду, вірувань, надій та уявлень про світ, що наші предки прагнули передавати з покоління у покоління. Для нової колекції GAPTUVALNYA відповідально підібрали автентичні патерни, властиві Яворівському району Львівщини, та розмістили їх на сучасних стильних речах, утворюючи модний перетин між минулим та сьогоденням. Представлені у ніжних мінімалістичних кольорах, нові светри, кирсетки, спідниці та вишиті сорочки з об’ємними рукавами можуть стати акцентною базою для повсякденних образів чи основою святкового вбрання.
COOSH
Український бренд COOSH представив перший коктейльний дроп з лінійки COOSH Select. Серія витримана в притаманному марці мінімалізмі з акцентними деталями, які створюють святковий образ. За романтичну складову лінійки відповідають сукні — у білизняному стилі з ажурними вставками та модель із з драпіруванням по всій довжині, а одна з головних речей колекції — яскраво-червоний костюм. "При створенні коктейльного дропу мені було важливо, щоб ці речі не спіткала типова доля вечірніх нарядів: коли це одноразовий образ на єдину подію в житті. Кожну річ з нашої мініколекції легко можна інтегрувати в повсякденний гардероб", — коментує засновниця бренду Аліна Френдій.
MY x MY
Дизайнерки MY x MY вважають, що достатньо однієї зустрічі з косівською керамікою — і вона більше ніколи не відпустить вашої уяви. Продовжуючи колаборацію з членкинею Національної спілки художників України пані Іванною Козак-Ділетою, дизайнерки втілили її автентичні візерунки на виробах різдвяної колекції. За основу кольорової палітри дропу MY x MY взяли природний колір глини — молочний. Нейтральну та спокійну гаму ніби "підсвічують" акцентні принти у вигляді виробів косівської кераміки: баранці та свічник-трійця, які є традиційними для нашої культури. Окрім мотиву косівської кераміки, піжами прикрашає вже традиційна візитівка бренду — fancy-комірець, що дозволяє трансформувати піжамний комплект у вечірній костюм за допомогою аксесуарів та підборів.
Andre Tan
"Містична" — новорічна капсула українського дизайнера Андре Тана, яка складається з 12 моделей, що відповідають 12 знакам зодіаку. Знімання кампейну святкової колекції відбулись за одну ніч у Парижі. В якості головного референсу "Містичної" колекції виступає роман Ернеста Гемінґвея "Свято, яке завжди з тобою". У книзі досконало відтворена атмосфера Парижа 1920-х, який відновлюється після жахіть війни. Затишні кафе, вуличний гомін, приємні аромати, музейні виставки та, звісно ж, відчуття безпеки, яке сприяє розквіту кохання та інших почуттів. Андре Тан пропонує вдягати плаття-тренчі з повністю згофрованою шовком спиною, зручні топи та комбінезони з декоративним плюмажем, штани разом з сорочками та жакетами, а також сукні: в’язані, асиметричні. Моделі виконані в чорному кольорі, в них дуже легко вловити паризький вайб чи відчути себе героїнею фільмів французької нової хвилі.
JUL x LUTIKI
Напередодні зимових свят український бренд одягу JUL вирішив нагадати про необхідне в наш час диво, яке неможливо описати словами, але магію якого точно можна відчути у різдвяний час. Основним візуальним елементом колекції стала Вифлеємська зірка, розроблена художницею Поліною Мороз. Один із найголовніших атрибутів Різдва доповнив своїм зображенням м’які джемпери, спідниці, широку варіацію суконь різної довжини, а також сережки і подовжену підвіску, розроблені у співпраці із українською стилісткою та засновницею ювелірного бренду LUTIKI Сонею Солтес.