Добігли кінця покази сезону весна-літо 2022 на чотирьох головних Тижнях моди, а це означає, що настав час підбити підсумки й назвати модні тренди прийдешнього сезону. Сьогодні ми поговоримо про актуальне взуття, на яке вже невдовзі полюватимуть модниці.
Нью-йоркські дизайнери наступного літа пропонують згадати про вечірки й вирушити на них в ефектному й блискучому взутті. Moschino і 3.1 Phillip Lim прикрасили своє взуття глітером, Prabal Gurung представили туфлі й босоніжки в металічних відтінках, Tom Ford показали атласні босоніжки в яскравих кольорах, Laquan Smith додали ремінці зі стразами, а Altuzarra декорували вишукані літні пари золотими монетами й пір’ям марабу. Серед повсякденного взуття можна вирізнити грубі черевики Cinq a Sept і Coach, лофери з перфорацією Carolina Herrera і сандалі Gabriela Hearst.
Лондонські бренди не перестають дивувати. Якщо раніше британські дизайнери дотримувалися стриманих і прагматичних взуттєвих стилів, то наступного сезону весна-літо 2022 вони пропонують взуття на будь-який смак і колір. Зокрема, білосніжні челсі на масивній підошві показали Alexander McQueen, грубі черевики з’явилися в колекції Christopher Kane і Simone Rocha, взуття з квітчастими принтами — у Bora Aksu і Paul & Joe, а лофери з кольоровою підошвою — у Toga. Для дівчат, які скучили за елегантним і класичним взуттям, наступного літа буде шанс встигнути покрасуватися в туфлях у стилі Мері Джейн з колекції Anna Mason, елегантних босоніжках David Koma або вишуканому взутті з Т-подібними ремінцями Burberry і Supria Lele. Тренд на босоніжки й туфлі на прихованій платформі та масивних підборах також набирає обертів, а наймодніші пари ви можете побачити у Victoria Beckham, Temprey London і Vivviene Westwood.
Тиждень моди в Мілані за традицією подарував нові дизайни, ефектні матеріали, яскраві колірні рішення й велику кількість декору. Наприклад, Prada оновили свої культові слінгбеки, на які полювали модниці минулого літа — тепер замість підборів у них скошена танкетка. Подібні стилістичні рішення характерні й для спільної колекції Versace і Fendi. Сандалії в грецькому стилі представили відразу кілька брендів: Alberta Ferretti, MSGM, Max Mara, Etro і Philosophy di Lorenzo Serafini. Крім усього іншого, на міланському Тижні моди з’явилося багато взуття з пір’ям, хутром, торочками, у неонових відтінках, з анімалістичними принтами, блискучими ремінцями й мерехтливими брошками.
Модний марафон завершили французькі бренди. Chanel запропонували своїм прихильницям лаковані чорні туфлі й босоніжки, щедро прикрашені логотипами бренду, Valentino і Christian Dior зробили ставку на гладіатори, а Miu Miu оспівали офісний дрес-код і показали лофери й туфлі з відкритою п’ятою в парі зі шкарпетками та спідничними костюмами. Футуристичне взуття прикрасило колекції Balenciaga і Balmain, а взуття в спортивній естетиці продемонстрували відразу кілька брендів. Lacoste запропонували яскраві кросівки, Chloe показали сандалі зі спортивними ремінцями, у Stella Mccartney з’явилися сабо на змійці, а напівпрозорі кросівки прикрасили колекцію Loewe. Поки одні дизайнери оспівували зручне й практичне взуття, інші бренди працювали над візуальним wow-ефектом. Тож Loewe здивували модниць босоніжками на підборах у вигляді троянди, а Acne Studios запропонували сандалі на ультрависокій ротанговій платформі.