Від виходів Кім Кардаш'ян у шкіряному total look від Balenciaga до відвертих убрань Джулії Фокс, куртки-бомбера Ріанни і тренча Гейлі Бібер — наразі в одязі знаменитостей можна помітити багато шкіри. Наче у свята всі дивилися "Матрицю: Воскресіння", а потім прикріпили фото Нео і Триніті до своїх мудбордів.
Споживачі шукають універсальні довговічні вироби. "Якщо ви знайдете ідеальний для себе силует, шкіряні речі не підвладні часу і їх можна носити сезон за сезоном", — коментує Тіфані Хсу, віце-президентка баїнг-відділу жіночого й дитячого одягу в Mytheresa. Гізер Гремстон, керівниця баїнг-відділу жіночого одягу в Browns, поділяє її думку: "Шкіра — це інвестиційне придбання, що з плином часу стає синонімум second skin", — каже вона.
Тіфані Хсу згадує Bottega Veneta і Magda Butrym як лідерів шкіряного руху. Зокрема, їхні шкіряні пальта й костюми нагадують їй образи зі старої "Матриці", які сміливо можна змішувати, адже вони все одно залишаться елегантними.
Гізер вважає, що загальна налаштованість на сексуальні образи в сезоні весна-літо 2022 стала каталізатором ажіотажу довкола шкіри. "Ми побачили весь спектр спокуси… Це повернення до гламуру після тривалого комфортного одягу також призвело до повернення шкіри", — коментує вона. Потерта шкіряна байкерська куртка Prada, рельєфна шкіряна сукня-міді від Simone Rocha, шкіряні бюстьє і максіспідниця від Khaite — все це є у wish-листі модниць просто зараз.
На модні тенденції вплинула також ностальгія. "Ми всі радіємо відродженню 1990-х, і цей шкіряний тренд відсилає до різкого мінімалізму тієї епохи, який можна побачити в таких колекціях, як Helmut Lang і Prada", — зазначає Гізер. Ліббі Пейдж, старша редакторка ринку Net-a-Porter, також помітила зростання зацікавленості стосовно "помітних шкіряних речей та елементів байкерського гламуру", особливо байкерських курток.
Багато дизайнерів представили різноманітні сучасні оновлення улюбленого продукту Кейт Мосс 1990-х, шкіряної куртки, в сезоні весна-літо 2022, в тому числі Alexander McQueen, Supriya Lele, Simone Rocha, Balenciaga, Prada та Miu Miu. Lyst заявляє, що інтерес користувачів до цього предмету гардеробу зріс на 57%.
На платформі MatchesFashion шкіряні блейзери серед товарів, що найкраще продаються. Моделі від Alexander McQueen, Blazé Milano, Petar Petrov, 16 Arlington і їхнього власного бренду Raey не затримуються на полицях, тоді як Frankie Shop і Stand Studio найпопулярніші в сегменті штучної шкіри. "Для нашого покупця шкіряні куртки — це оновлена версія вовняних або кашемірових кардиганів, які вони носили останні кілька років, і вони чудово поєднуються з широкими джинсами, що стало ще однією ключовою тенденцією, яку ми наразі спостерігаємо, — коментує Ліана Віггінс, глава ритейл-відділу жіночого одягу. — Ми також бачимо зростання попиту на шкіряні спідниці А-силуету". На платформі Net-a-Porter покупці особливо відзначили розкльошені штани Commando зі штучної шкіри в чорно-коричневих тонах і шкіряні облягаючі штани Joseph Coleman.
Текст: Alice Cary
За матеріалами vogue.co.uk.