Як худі знову готові завойовувати наші гардероби

TREND
3 листопада 2020

Творчий дует Міуччі Пради й Рафа Сімонса для свого першого спільного показу Prada розробили сучасну уніформу — дещо, у чому можна "думати", не почуваючись обмеженим, як зауважила пані Прада. Центральним елементом цього позасезонного підходу до моди стали розумні основи: поло з "другої шкіри", жакети як шалі, які щільно прилягають до тіла, і невимушені худі з плісованими спідницями. Модне благополуччя дуету було нерозривно пов’язане з комфортними предметами першої потреби, які лягли в основу наших карантинних гардеробів.

imagePrada
Prada

Світшоти й худі з капюшоном, які знову дістали визнання й довіру публіки, відгукнулися луною в Celine. Нове шоу Еді Слімана стало модною наукою для покоління, яке вдягається для занять йогою, а не для походу до клубу. Толстовки й широкі бомбери знайшли своє втілення в буржуазному стилі відповідно до домашніх правил і були поєднані із жакетами з букле, милими повсякденними сукнями, укороченими топами від кутюр і велосипедними шортами. Додайте кепку, браслет-гумку й високі кросівки, і ваш образ для конференції в Zoom раптово стане шикарним натяком на колекцію Celine весна-літо 2021.

Celine
Celine

Новоприбулі худі з капюшоном було помічено й у Max Mara, Valentino, Dolce&Gabbana і Givenchy, де Метью Вільямс представив толстовку, що межує з одягом, гідним червоної доріжки. Balenciaga і Y/Project також показали своє нове бачення на спортивний светр для тих, хто минулого разу, приблизно у 2016 році, не вірив у цей тренд.

Max Mara
Dolce&Gabbana

Разом з віддаленою роботою — головним сталим виразом 2020 року — бажання почуватися комфортно в брендах, які привносять нове зачарування в наш домашній одяг, стало тільки сильнішим. Про ультрарозкішні базові речі свого бренду Міучча Прада сказала: "Одяг допомагає поліпшити життя. Це має бути корисно". Вважайте худі найкращою покупкою, яку ви можете зробити до наступного літа.

Текст: Alice Newbold

Популярне на VOGUE