У березні цього року, незадовго до початку пандемії Covid-19, модний дім Chanel презентував колекцію осінь-зима 2020/2021. У Grand Palais моделі демонстрували нові образи, а головним аксесуаром, на думку Віржині Віар, мали стати колготки, розшиті подвійною літерою C. Дизайнерка не помилилася, модні колготки швидко завоювали простори Instagram і стали об’єктом бажання всіх streetstyle-зірок. Головні модниці Тижнів моди — від Леоні Ганне до Каміль Шар’є придбали собі по кілька пар білих і чорних фірмових колготок.
Капронові колготки з логотипом Chanel — дорогий аксесуар, проте модних блогерок це не бентежить. Дівчата готові платити по 360 євро за найбажаніші колготки цього сезону. Але є й позитивний бік медалі: ці колготки завдяки численним логотипам перетягують на себе всю увагу, а отже можна заощадити на одязі. Наприклад, вдягнути лаконічну сукню або стриманий спідничний костюм.
Модні колготки з логотипами Chanel можна побачити в Instagram-акаунтах найзавзятіших модниць: Хлої Харруш, відома як Лулу де Сезон, носить їх з оксамитовими шортами, стьобаним жакетом і шкіряними лоферами; Емілі Сіндлев комбінує колготки зі шкіряною сукнею й накрохмаленою блузою з відкладним коміром, а Перніль Тейсбек поєднує їх з вечірніми туфлями з ефектними підборами. Більше знімків про те, із чим носити колготки з логотипом Chanel, можна побачити в нашій добірці.