Після завершення показів осінь-зима 2023/2024 баєри одностайно погодилися з утилітарним характером ключових тенденцій цього сезону. Однак елементи сюрреалізму, які домінували в останні кілька сезонів, також не здають позиції. Vogue попросив баєрів з усього світу спрогнозувати тренди сезону, які справді продаватимуться.
Мінімалізм 1990-х
"Мінімалізм 1990-х — з вишуканим кроєм, монохромними палітрами, елегантними силуетами та шкірою — справді домінував на подіумах цього сезону. Ця тенденція протидіє великій кількості декору, який ми бачили протягом кількох попередніх сезонів", — Ліббі Пейдж, маркетинг-директорка Net-A-Porter.
Червоний
"Після виступу Ріанни на Super Bowl ми побачили, як червоний колір активно почав здобувати популярність. Що нам подобається в трендових кольорах, так це те, що вони зазвичай є найпростішим способом миттєво включити тренди у свій гардероб. Якщо ви не готові вдягатися в червоний з голови до п’ят, тоді додайте його у вигляді аксесуара", — Ліббі Пейдж, маркетинг-директорка Net-A-Porter.
Прозорість
"Тижні моди запропонували багато цікавих нових тенденцій. Ann Demeulemeester, Victoria Beckham і Loewe представили прозорі предмети одягу, як-от шовкові сукні, легкі спідниці та топи з шифону", — Тіффані Хсу, віцепрезидентка із закупівлі жіночого та дитячого одягу в Mytheresa.
Сюрреалістичне взуття
"Цей сезон був присвячений сюрреалістичному дизайну взуття. Особливої уваги заслуговують моделі Gucci і Bottega Veneta", — Тіффані Хсу, віцепрезидентка із закупівлі жіночого та дитячого одягу в Mytheresa.
Стримані спідниці
"Цього сезону на подіумах з'явилося чимало спідниць-олівців та довгих спідниць. Стримана розкіш домінувала на паризькому подіумі та стала ключовим трендом у відході від сексуального та сміливого одягу на користь базових елементів гардероба та елегантного вечірнього одягу", — Іда Петерссон, директорка із закупівель Browns Fashion.
Шкільне взуття
"Цього сезону ми точно бачимо зсув у бік комфорту з атмосферою "назад до школи" у взутті, і багато брендів зосереджуються на лоферах, човниках на низьких підборах і балетках", — Іда Петерссон, директорка із закупівель Browns Fashion
Чисті силуети, без надмірностей
"Ми побачили, як дизайнери зверталися до чистішого і вишуканішого силуету. Універсальні штани, пишні спідниці та структурований верхній одяг є у більшості колекцій цього сезону", — Ліана Віггінс, керівниця відділу жіночого одягу в Matches Fashion.
Якісний буденний одяг
"Дизайнери все ще думають про клієнтів, які бажають інвестувати в якісний одяг на щодень. Нові для нас бренди, як-от Armarium, чудово підходять для цього завдання", — Ліана Віггінс, керівниця відділу жіночого одягу в Matches Fashion.
Довгі спідниці
"Я відчула, що цього сезону мода більше тяжіє до спідниць, ніж до штанів, на відміну від попередніх сезонів. Довгі спідниці були у більшості люксових брендів, і їх часто поєднували зі щільними трикотажними топами для зручності", — Жизель Калкандіс, креативна директорка My Chameleon.
Великі сумки
"Менші сумки відійшли на другий план, і з’явилися сумки великих форм та об'ємів, призначених для щоденних, якщо не щотижневих потреб", — Жизель Калкандіс, креативна директорка My Chameleon.
За матеріалом vogue.com.au