У модній індустрії новий настрій: бренди демонструють елегантні класичні моделі на зміну достатку принтів, карколомному неону, логотипам і спортивному одягу.
Нейтральний відтінок, який довгий час вважали нудним, став головним 2019 року. Минулого вересня бежевий домінував на подіумі в дебютній колекції Ріккардо Тіші для Burberry, а також у шоу Chloé і Chanel. За даними Lyst інтерес споживачів до одягу бежевих відтінків збільшився на 21% за три місяці після Тижнів моди в вересні 2018 року, а пошукові запити, що стосуються бежевого, в категорії весна-літо 2019 на ресурсі Tagwalk підскочили на 118%.
Минулого тижня Дженніфер Лопес вибрала повністю бежевий ансамбль для виходу в Нью-Йорку. Акторка з'явилася в пальті Max Mara з двостороннього кашеміру відтінку верблюжої вовни. Майже ідентичного відтінку були топ і туфлі Rockstud Valentino, а завершили образ її фірмові золоті сережки-обручі. Хоча суперзірка більш відома своїм ексцентричним вуличним стилем, її вибір на користь елегантного образу став доказом того, що він може привернути не менше уваги.