7 дизайнерів про майбутнє хутра в моді

Деякі жінки стверджують, що тепер вони носитимуть лише вінтажне хутро. Інші кажуть, що взагалі не наблизяться до нього. Але є і ті, що демонстративно тримаються за свої норкові пальта, соболині накидки і лисячі пончо та впевнені: хутро – теплий і чудовий матеріал, який є одним з найбільш стійких у світі. Але всього лише за останні кілька років Burberry, Chanel, Gucci, Versace, Balmain, Maison Margiela і Giorgio Armani, а скільки ще менших модних Домів, відмовилися від використання хутра.

image

Донателла Версаче лаконічно висловила свої почуття. "Хутро? Я більше з ним не працюю, – каже вона. – Я не хочу вбивати тварин, щоб створювати моду – це неправильно". Звісно, далеко не всі дизайнери погодяться з думкою пані Версаче. Багато хто до сих пір вважає, що цей матеріал – втілення сталої розкоші. Як каже Сільвія Фенді: "Хутро – це найбільш натуральна сировина, що існує. Це те, чого сьогодні всі хочуть, коли відмовляються від синтетичного текстилю!". З такими категоричними думками на проблему, намагаємося розібратися, який настрій все ж переважає в індустрії моди.

Сільвія Вентуріні Фенді
Fendi осінь-зима 2019/2020

"Хутро довговічне, його навіть не потрібно прати і воно повністю розкладається. Ми не використовуємо штучне хутро, але іноді застосовуємо шифон, кашемір і шерсть – усі натуральні матеріали – для його імітації. Мені подобається давати людям свободу вибору, і я гадаю, що це важливе питання, до якого слід ставитися серйозно – але де ж межа? Люди перестали використовувати хутро, але все ще продовжують носити шкіру і їсти м'ясо".

Майкл Корс

"Багато чудових технологічних відкриттів зробили у виробництві матеріалів, які дають мені змогу створювати розкішні речі без використання тваринного хутра, але при цьому не відмовлятися від стилю і якості. Сьогодні люди очікують більшого вибору, і мода дає їм це. Нове покоління значно допитливіше за попереднє, воно відкрите до нових можливостей і щиро приймає зміни".

Michael Kors Collection осінь-зима 2019/2020
Ів Саломон

"Сьогодні найбільша проблема для планети – це пластик. Я гадаю, що вирішити це питання значно важливіше, ніж проводити дебати з приводу використання натурального хутра. Розкіш є натуральною: різниця між справжнім і штучним хутром відразу помітна, як тільки ви кладете їх поруч одне з одним. Я працював з американським дизайнером Андре Вокером над лінією Pieces, яка була присвячена переробці з використанням тільки непроданих матеріалів. Так, є люди, які не хочуть носити хутро, але не варто забувати про свободу вибору, культуру та історію майстерності".

Кім Кантер

"У цей час демонструють безліч нововведень у виробництві штучного хутра. Це вже сучасні матеріали, з якими цікаво працювати. Крім того, молоді люди більше не вважають справжнє хутро символом статусу. Вони визначають розкіш як щось інноваційне і стійке. Новий текстиль зі штучного хутра ставатиме кращим і кращим. Ми працюємо над створенням штучного хутра на біооснові без використання поліестеру – для осені ми створили штучне хутро з 100% переробленого морського пластику".

Астрід Андерсен

"Скандинавський менталітет завжди був орієнтований на стійкість. Наше головне правило: "купуй менше, але якісніше". Для мене хутро – найстійкіший матеріал, з яким можна працювати. У моєї мами все ще є шуба, яку вона купила 25 років тому. Найбільша проблема в індустрії – fast fashion, і ми також повинні враховувати вплив виробництва штучного хутра на довкілля. Я розумію, що це також емоційна тема, але нам слід розуміти – це не чорно-біла ситуація, є нюанси".

Олів'є Рустен

"Я вирішив не використовувати хутро близько півтора роки тому. Я подивився багато документальних стрічок і подумав, що більше не можу цього робити. Тепер постачальники працюють над тим, щоб штучне хутро мало вигляд справжнього, а те, що вони створюють, – це неймовірно. Можливо, індустрія моди просто зацікавлена в дотриманні тренду, але для мене, якщо ви вирішуєте припинити використання хутра, то більше не повертаєтеся назад. Нам потрібно бути обережними і вірити в те, що ми робимо".

За матеріалами vogue.com

Популярне на VOGUE