Добіг кінця Тиждень високої моди в Парижі. Дизайнери представили свої кутюрні колекції сезону весна-літо 2024, а streetstyle-зірки продемонстрували цікаві ідеї стилізації одягу. Отже, настав час підбити підсумки й виділити головні тренди, помічені на модних подіумах.
Гламур 1950-х років
У новому сезоні уява 1950-х була жива й бурхлива, а такі бренди, як Chanel, Dior та Armani Privé, пропонували вечірній одяг напередодні сезону нагород. Головним елементом показів стали сукні з осиною талією, що розширювалися до обʼємних багатошарових спідниць. У Chanel вони були представлені в дитячому рожевому кольорі, а в Dior Марія Грація К’юрі говорила мовою муару та горошку. Тим часом у Armani Privé були представлені класичні урочисті вбрання — багаторівневі сукні без бретельок, які можна носити в бальних залах.
Прозорість і чуттєвість
Однією з найбільш несподіваних тем на Тижні високої моди цього сезону стала еротика, яка особливо захопила подіуми Maison Margiela та Jean Paul Gaultier. Сімон Роша віддала честь кодам Готьє й розробила власний варіант силуетів модного Дому, створивши конічні бюстгальтери у формі шипів троянд. Від іконоборчого розуму Джона Гальяно прийшли меркіни та сукні зі швами; це було настільки ж непристойним, як і красивим. Тим часом Valentino закрили шоу "голою" сукнею. Обличчя було закрите, а торс оголений; насамперед це було сексуально.
Науково-фантастичний шик
Це було повернення в майбутнє від Schiaparelli, де кіноман Деніел Розберрі надихався науково-фантастичними фільмами, як-от "Чужий" із шипами Х. Р. Гігера та в білій майці в стилі Ріплі. (Присутність Зендаї у першому ряду лише зробила науково-фантастичний настрій ще відвертішим.) Кім Джонс із Fendi також пройшов футуристичним щляхом цього сезону. "Я хотів, щоб колекція виглядала досить графічно, а не романтично, я думав про Fendi і про те, що в Карла завжди був елемент "футуризму", — сказав він пресі. Його дизайни були гострі й архітектурні, а шоу завершилося блискучим спалахом срібла космічної ери.
Кейпи
А буває кутюр без драми? Напевно, ні. Довгі накидки були представлені на шоу Dior, Valentino та Giambattista Valli, прикрашені пір’ям, мішурою та муаром.
Дівоцтво
Дівчина минулих сезонів — у стрічках та рожевому одязі, що любить балет, — засяяла в Парижі. Дизайнери рішуче підійшли до теми дівоцтва, поєднавши наджіночні обриси з більш гострими силуетами і провокаційними тканинами. Так було в Jean Paul Gaultier і Maison Margiela, де насичені кольори та пишні спідниці натякали на романтичність і водночас похмурість. Тим часом Chanel зробили ставку на свою вишуканість, поєднавши твідові жакети з прозорими спідницями, тим самим міксуючи зрілість і молодість.
За матеріалами: vogue.com.au