Масштабним шоу Marc Jacobs завершився Тиждень моди в Нью-Йорку, що дав старт місячному марафону показів сезону весна-літо 2019. Поки fashion-інсайдери летять з США в Лондон, Vogue.ua розповідає про ключові тенденції, показані в Нью-Йорку.
Неоновий тренд, який зараз активно використовує Кім Кардаш'ян, продовжить свій розвиток і наступної весни. І поки в масовому розумінні він ще асоціюється із пляжним або клубним одягом, нью-йоркські бренди дають йому життя в повсякденному гардеробі: брюках, сукнях і пальтах.
Ефект tie & dye був популярним в 1960-х роках – тоді учасники руху хіпі масово виварювали речі в фарбі, після чого одяг набував характерного візерунку у вигляді розводів. Наступне пришестя цього малюнка припало на 1980-ті, коли в моду увійшли джинси-варьонки. На нью-йоркських показах tie & dye мав спокійний і життєрадісний вигляд, нагадував про серферський рух.
Все розмаїття використаних хустинок можна було побачити на Тижні моди в Нью-Йорку. У Марка Джейкобса вони були в тон основному вбранню і відсилали до стилістики ретро, а Майкл Корс зав'язав їх як бандани, відтінки, при цьому, вибрав найбільш строкаті.
Якщо в поточному осінньо-зимовому сезоні переважають глибокі зелені відтінки, як пляшковий або хакі, то з настанням весни буде популярним саме фісташковий колір. Він однаково гарний як в поєднанні з повітряним плісируванням на сукнях Brandon Maxwell, так і на фактурному шерстяному пальті Marc Jacobs.
Один з найбільших трендів наступного літа показали сестри Малліві з Rodarte – більшу частину їх нової колекції склали металізовані сукні, що наче зшиті з цукеркових обгорток. Причому дівчата не стали обмежуватися класичним срібним кольором, а використовували широку палітру відтінків.