Весна набагато ближче, ніж здається, тому знайомство з головними тенденціями наступного сезону краще розглянути вже зараз. Тим більше, що дизайнери запропонували чимало свіжих і цікавих ідей.
Пляжний одяг займає все вагоміше місце у весняно-літніх колекціях по обидва боки Атлантики, перетворюється з допоміжного напрямку в повноцінний. Так, одягу для пляжного відпочинку присвятили свої нові роботи такі гіганти як Chanel і Michael Kors. Не відстають і гравці менші – Etro і Sportmax.
Велосипедки продовжують підкорювати модні подіуми, а дизайнери продовжують майстерно вписувати їх у повсякденний гардероб. Найпопулярніше поєднання – з складноскроєною сорочкою – представили в нових колекціях Fendi, Jacquemus і Roberto Cavalli. Міучча Прада пропонує їх носити з ошатними топами.
Буде наступної весни місце і для романтичного настрою. На подіуми повернулося плісирування, причому в різних своїх проявах. Природно, що не обійдеться без повітряних плісированих спідниць довжини міді, але набагато ефектнішою воно буде на різноманітних топах або верхніх частинах суконь. Наприклад, у колекції Valentino плісе нагадує мушлю або розгорнуте віяло, а Клер Вейт Келлер з Givenchy придумала зробити з нього своєрідне "крило".
Тиждень моди в Лондоні визначив один з ключових трендів сезону – повсюдне використання в'язаних вручну деталей. Наприклад, британські дизайнери показали алюзії на рибальські сітки, а їх колеги з Мілана і Парижа продовжили тему плетивами на кшталт вінтажних скатертин та килимків.
Мереживо, яке частіше асоціюється з одягом романтичним і ультражіночним, наступної весни приміряє нову роль. Вірджіл Абло і Александр Венг зробили його частиною своїх варіацій на тему спортшику, Ріккардо Тіші поєднав з сорочкової тканини, а Ердем Мораліоглу використовував його для образу місцевої божевільної.
У сезоні весна-літо 2019 мода вісімдесятих проявиться у вареному деніму, з якого тепер шиють не тільки джинси, а й куртки, сукні, складноскроєні спідниці і навіть взуття.
Хороші новини для тих, хто не любить носити сумки – наступної весни одяг з накладними кишенями буде всюди. Вперше цей тренд з'явився ще в 1960-х, після того як Ів Сен-Лоран закохав весь світ в стиль сафарі, його друге пришестя припало вже на 1990-ті, коли почали з'являтися мобільні девайси і їх потрібно було десь носити. Накладні кишені зразка 2019-го мають не менш ефектний вигляд, а вибрати свій варіант будене складно – вони з'явилися в колекціях Loewe, Sacai, Marine Serre і Dries Van Noten.
Є думка, що коли дизайнеру нічого сказати в питаннях крою, ідеї або силуету, він починає використовувати принти. Однак приклади таких брендів як Mary Katrantzou і Erdem доводять зворотне – віртуозна робота з малюнками може допомогти завоювати вірну армію фанатів. Наступної весни принтоманія вийде на новий рівень – дизайнери все частіше міксують різнокаліберні принти, які до цього було складно разом навіть уявити.
Не дарма кажуть, що головний тренд сучасної моди – її різноманітність. Поки одні дизайнери колесять по світу в пошуках нових візерунків, інші пропонують збирати гардероб в нейтральних бежевих тонах. До другого табору належать бренди Burberry, Max Mara, Jil Sander, Salvatore Ferragamo і Tibi.
Тренд на функціональність підтримують в новому сезоні і комбінезони. Модні бренди пропонують їх як альтернативу сукням, коли потрібно вибрати всього одну річ. У дебютній колекції Еді Сліман для Celine вони з передбачуваним рок-н-рольний настроєм, у Stella McCartney нагадують про робочу уніформу, а у Louis Vuitton відмінно римуються з пишними блузами.