The Great Gatsby Ballet відзначає 5-річчя. Проєкт, який побував у 30 містах Європи, де його побачили більше 70 000 глядачів, відсвяткує ювілей в рідному Києві. Костюми для ювілейного шоу створив дизайнер Іван Фролов.
Команда The Great Gatsby з самого початку хотіла залучити до створення костюмів українського дизайнера, але змога це зробити з’явилася лише зараз. Чому вони обрали саме бренд FROLOV, пояснює продюсер шоу Олексій Польовий: "Під час створення балету ми прагнули розірвати будь-які шаблони. Ми створювали нове слово в жанрі і безпосередньо новий жанр. Для цього потрібні були люди з нетиповим підходом. Якщо говорити про Івана, то ця людина є максимально нетривіальною".
Бренд змоделював і виготовив образи для 8 солістів балету. Сміливість і чуттєвість, сексуальність і заборона – виражені в кожній деталі. Невагомі напів прозорі тканини, ефектно розшиті мерехтливим камінням, зухвалі міні і чуттєві бра, сексуальні рукавички і підв’язки – такими бачить костюми для балету дизайнер.
"У костюмах FROLOV наш балет вже виступив у Франкфурті та Берліні. І в оглядах, які виходили на балет, звертали увагу на костюми, що є індикатором того, що це вдалий творчий експеримент. Одним зі стовпів нашого балету і роману Фіцджеральда є позачасовість історії, цінностей і розкритих тем. Костюми Івана втілюють цю позачасовість, риси героїв та демонтрують трансформацію характерів персонажів. Окрім того, вони підкреслюють ті режисерські ідеї, які з самого початку заклали в балет", – розповідає Польовий.
"Ми розробили близько 50 скетчів – по 2-3 на кожен образ – з яких відібрали вже фінальні. Під час роботи ми керувалися бажанням створити нові образи, а не загравати зі штамповими вбраннями Гетсбі. Ми хотіли доповнити хореографію та проникнути в психологію героїв, відобразити їхню суть у костюмах, але не тривіальними методами. Тим не менш, ми намагалися залишити глядачу можливість фантазувати і відчувати персонажа на інтуїтивному рівні", – каже Іван Фролов.
Для створення костюмів використовували матеріали з вмістом еластану, сучасні синтетичні матеріали швейцарських фабрик, які мають високий рівень гігроскопічності та здатні пропускати повітря. Підкладка – справжній шовк. Родзинкою кожного з них є фірмова ручна вишивка бренду. В кожному з образів відчутні інтегровані коди бренду FROLOV та його філософія, безпосередньо – концепція intelligent provocation, яка на думку продюсерів шоу повністю відображає епоху Великого Гетсбі.
Фото: Марія Павлюк