У Мілані завершився Тиждень моди, що запам'ятався гостям виходом на подіум Дженніфер Лопес, новими аксесуарами-хітами Bottega Veneta і, звісно, яскравим стритстайлом. Vogue.ua зібрав ключові його тенденції.
Шоколадні відтінки стали альтернативою для тих, кому вже набридли варіації на тему бежевого, але все-одно хочеться тепла і затишку в образі.
Аналітики кажуть, що останні кілька сезонів баєри збільшують бюджети на закупівлю головних уборів. Одні пов'язують це з популярністю українського бренду Ruslan Baginskiy, який вдягнув на голови найвідоміших дівчат планети свої кашкети і панами, а інші – з стритстайл-культурою, адже модниць у головних уборах швидше зауважують фотографи.
Чоботи до коліна стали однією з головних аксесуарних тенденцій в Мілані. Незважаючи на теплу погоду гості показів із задоволенням взували їх до мінісуконь, спідниць-олівців або заправляли в них штани.
Образи, повністю зібрані зі шкіряних речей, в Мілані стали нормою. Особливо гарними були костюми зі спідницями з гладкої шкіри, а також різноманітні тренчі, з-під яких міг визирати білий строгий комірець або проста футболка.
Ще одна популярна в Мілані тенденція – образи, зібрані в одному кольорі. Хтось вибирав чистий молочний відтінок, хтось шукав нові смисли в бежево-рудій гамі, а хтось сміливо одягав насичений відтінок морської хвилі, яким приковував до себе увагу всіх стритстайл-фотографів.