Ювелірні вироби впродовж тривалого часу відігравали другорядну роль у чоловічій моді — гарний годинник або ненав’язливий срібний браслет могли підкреслити образ, залишаючись майже непоміченими. Але в останні роки моделі й знаменитості дедалі частіше вибирали яскравіші й сміливіші прикраси, як-от сережки в стилі бароко, перлові намиста, декоративні брошки й діаманти (тепер вони найкращі друзі не тільки дівчат).
Ця тенденція безпосередньо відбиває мінливе поняття маскулінності, яка дедалі більше розмиває кордони між традиційно жіночими й чоловічими силуетами. Одним з головних аксесуарів сезону стало перлове намисто.
Одними з перших і головних адептів тренду на перли стали музиканти категорії "А": від Фаррелла Вільямса до Гаррі Стайлса. Також недавній звіт Lyst під назвою Virtual Window Shopping: Jewelry 2020 підтвердив, що пошуковий запит на "чоловічі перли", поряд зі "сріблом" і "ланцюжками", активно зростає.
На червоній доріжці тенденція вперше набрала обертів завдяки таким реперам, як Gucci Mane, Swae Lee та A$AP Rocky — всі вони регулярно нашаровували перлинні й кришталеві намиста. Минулого року Гаррі Стайлс схвилював індустрію, коли з’явився на Met Gala з одною перловою сережкою, як ніби з картини Яна Вермера. Відтоді британський співак, колишній учасник One Direction, актор і шанувальник штанів з високою талією, додав до свого послужного списку ще один пункт: популяризацію нитки перлів. В останні місяці він рідко з’являвся на публіці без перлів на шиї. Містер Стайлс носив намиста на таких шоу, як The Graham Norton Show, The Late Late Show with James Corden, The Ellen DeGeneres Show, BBC Radio 1 і на Brit Awards, а також надівав їх у повсякденному житті.
Анвар Гадід, Ед Ширан, Ідріс Ельба, Елтон Джон, Біллі Портер — також одні з багатьох, хто не раз приміряв намисто з перлів, не кажучи вже про зірок стритстайл-хроніки або "простих смертних". Межа між одягом для "нього" і "неї" вже давно розмивається і стирається — так чому ж це не має відбуватися з аксесуарами також?
На щастя, бренди й дизайнери відгукуються на трансформації й виникнення нових кодів мужності. На подіумах Gucci, Palomo Spain, Alexander McQueen, Ryan Roche можна було зустріти чоловіків у різних виробах з перлів — чи то намиста, чи то ланцюжки для годинників або брошки. Особливої уваги тенденції надала креативна директорка Comme des Garçon Рей Кавакубо, яка випустила капсульну колекцію з культовим японським ювелірним брендом Mikimoto. До капсули Mikimoto x Comme des Garçons, яка стала ідеальним поєднанням глибоко традиційного й дико експериментального, увійшли сім перлинних намист, кожне з яких складається з намистин з Південного берега Білого моря або перлів Акоя.
Зрештою, що може бути краще, ніж кинути виклик наявним правилам і забобонам, і адаптувати щось "жіноче" до чогось, що носять чоловіки?