Головний байєр і креативний директор Helen Marlen Mandarin Олена Пащенко розповідає, що варто купити в цьому сезоні і як бути з найчастіше незрозумілою чоловічою модою.
Потрібно йти від простого до складного: вибудувати грамотний базовий гардероб і дозовано доповнювати його відповідно до тенденцій. Суть чоловічого стилю – в гармонії одягу, особистості та оточення. Гарний приклад – Джон Кеннеді. Його манера одягатися просто, елегантно і доречно (однотонний костюм і краватка – в Овальному кабінеті, поло і лляна біла сорочка з засуканими рукавами – на яхті) справно працює і 70 років потому.
За бездоганним виглядом криється нехитра арифметика. Правило номер один: речі повинні бути за розміром. Краще, якщо до досконалості їх доведе кравець. У решті – рукава сорочки повинні на 1-2 см виглядати з-під рукавів піджака, шкарпетки вибирають в тон брюк, а трикотаж не носять на голе тіло: під пуловером повинна бути бавовняна футболка. Згадуючи бондіану, кращі – у британців Sunspel.
Корисна порада – купувати базові речі відразу в декількох відтінках: вони гарантовано не вийдуть з моди 3-4 сезони. Наприклад, кашемірові водолазки англійської марки Joseph. Коричнева потрібна, щоби носити під темно-синій діловий костюм (стилістів вчать, що синій пасує всім, а чорний – тільки людям з яскравою зовнішністю), сіра – до модних штанів на кулісці. Не варто боятися їх чи вважати спортивним одягом. У молодої венеційської марки Barena Venezia з класичним поглядом на тенденції є елегантна і не надто широка модель. Вона поєднується не тільки з кашеміром, а й з білою сорочкою.
Серед сорочок біла виграє в 99,9% випадків. Відмінні – в італійського бренду Ami: завдяки класичному коміру, вони йдуть абсолютно всім типам лиця і доречні на ділових зустрічах, вечірках і недільних сніданках. Головне – змінювати антураж: немає нічого гіршого від формального костюма в невимушеній атмосфері. Для вихідних існують джинси – в ідеалі прямі, з темно-синього деніму, – і костюми з м'яких тканин. Красиві варіанти в відтінках піску, іржі й хакі є в американських гуру повсякденного одягу Theory.
Несучі конструкції осінньо-зимового гардеробу – верхній одяг і взуття. Якісне пальто й туфлі надають лоску навіть простому вбранню. Важливий баланс позачасового й сучасного – як в темно-синьому повстяному пальті сімейного італійського бренду з виробництвом в Турині Harris Wharf. Традиційне однобортне пальто скроєне вільнішим від звичайного, а силует нагадує квадрат – на хвилі схибленості дизайнерів на гіпероб'ємі, щоправда – не за межею здорового глузду. В випадку снігу з дощем не варто жертвувати комфортом заради фасону: Woolrich і Moncler роблять пуховики, які не псують навіть смокінг.
У нішу між модою і розсудливістю потрапляє і Christian Louboutin: франтуватий француз так добре робить суворі коричневі оксфорди, що їх носять навіть педантичні в питаннях взуття італійці. Але кращі туфлі "на всі випадки життя" – англійські. Через товсту підошву й дещо грубий дизайн, як у заснованої в 1886 році марки Joseph Cheaney, вони красиво старіють і з часом виглядають тільки мужнішими.
Читайте також:
Энтони Хопкинс и другие голливудские джентльмены в мире моды