У четвертому сезоні історичного серіалу Netflix "Корона" Джош О'Коннор грає принца Чарльза. Якщо не зважати на однакові вуха й схоже волосся, актор добре попрацював, вивчаючи манери монарха, — напівсутулість зі складеними руками, коса напівусмішка, прикушування губи — і довів їхню імітацію до високої досконалості.
Нове десятигодинне свято дворянства авторства Пітера Моргана ставить у центр оповіді шлюб Чарльза й Діани (у виконанні Емми Коррін). На контрасті з третім сезоном "Корони", у якому увагу зосереджено на менш захопливому перевтіленні Чарльза із заляканого школяра Гордонстоуна на принца Уельського, виступ О'Коннора в нових епізодах шоу дав йому змогу продемонструвати власні драматургічні м’язи.
Не останню роль у підкресленні такої трансформації принца Чарльза — як у житті, так і культовому шоу Netflix — відіграють чудові костюми. Так у третьому сезоні (і ранньому дорослому віці) Чарльз віддає перевагу повсякденному стилю. Згадаймо тільки його святкове зелено-малинове поло 1975 року або светр Hermès 1977-го. Але четвертий сезон повністю фокусується на його великій колекції костюмів Savile Row.
Принц Чарльз упродовж тривалого часу був переконаним прихильником британського пошиття одягу. Його сорочки, як відомо, продукують у Turnbull & Asser, костюми — у Gieves & Hawkes і Anderson & Sheppard, туфлі виготовляє нортгемптонська компанія Crockett & Jones, а за церемоніальний одяг відповідають Ede & Ravenscroft — і ця відданість вітчизняному виробникові яскраво простежується в гардеробі героя О'Коннора в шоу Netflix, над яким працювала дизайнерка костюмів Емі Робертс.
Всі костюми Джоша О'Коннора бездоганно скроєні — ідеально сидять у плечах і на талії. Однобортний твідовий костюм-трійка з кілтом, у якому Чарльз з’являється під час візиту Маргарет Тетчер до Балморала — комплект буколічної краси. Різні однобортні фланелеві костюми, які пошив британський кравець Тімоті Еверест, упродовж усього шоу мають елегантний вигляд. А різні двобортні костюми, які до сьогодні є візитною карткою Його королівської високості, привертають до себе увагу в кожній сцені.
Окремо варто згадати про лляний двобортний костюм, у якому Чарльз з’являється під час відвідин принцеси Маргарет на острові Мюстик. Із широкими вилогами, класичною застібкою із шістьма ґудзиками, вишуканим приталеним силуетом і подовженим піджаком, цей костюм має бездоганний вигляд. Добре запам’ятався й прекрасно скроєний двобортний смокінг Чарльза: з низько обрізаним закотом, щільно прилеглий до тіла, з легкої вбиральної вовни Barathea.
Костюми Чарльза не ідеальні, але вони сидять на ньому як улиті й чудово йому пасують. У цьому чарівність зшитого на замовлення одягу. Це історія про стиль, а не моду і, можливо, навіть про особливості характеру.