Нову "бочку" годинникової колекції Chopard L.U.C Heritage Grand Cru презентували не на спеціалізованій виставці, а в підвалі виноробні Monestier La Tour. Співпрезидент компанії Chopard Карл-Фрідріх Шойфеле, глава годинного напрямку провідного виробника швейцарського механічного годинника, офіційно зізнався в ще одній пристрасті: він захоплений світом не тільки точних механізмів, годин і автомобілів, – але і вина.
2012 року його сім'я купила шато Monestier La Tour у французькій комуні Бержерак, хоча неспішні дослідження проводилися там уже 20 років. Тут все виявилося ідеальним: і вигляд на виноградники та село, не зіпсований проводами електропередач, і план будови, і оригінальні підвали XVIII століття. Близькість до Бордо визначає спеціалізацію виноробні: "мерло", "каберне совіньон", "мальбек" для червоного вина, "совіньон блан", "семільон" і "мюськадель" – для білого. Близькість власника Карла-Фрідріха до світу годинників читається навіть на етикетці, за назвою Cadran Monestier La Tour: з французького "cadran" перекладається як "циферблат".
"Виноробство і годинникову справу об'єднує майстерність і пристрасть, – розповідає Карл-Фрідріх і додає: – А ще відповідальність". У Château Monestier La Tour займаються біодинамічним сільським господарством (2019 року вони отримають право ставити позначку Biodynamic на етикетках вин), яке передбачає дбайливе ставлення до навколишнього середовища. Годинники L.U.C Heritage Grand Cru теж марковані знаком свідомості: корпус годинників (як і всіх моделей лінії L.U.C) зроблений з етичного золота Fairmined.
Організовувати такі перетини хобі та професії – в дусі Карла-Фрідріха. У компанії Chopard він не тільки відповідає за лінію сучасних чоловічих годинників, але і займається поповненням колекції антикварних годинників, під яку створили корпоративний музей L.U.CEUM. Для нього це "занурення в 500-річну історію про час" і стимул створювати нові амбітні вироби. Наприклад, покупка найстарішого експоната колекції – морського хронографа Фердинанда Берту XVIII століття – і привела до запуску ще одного бренду в складі Chopard Group: La Chronométrie Ferdinand Berthoud. Мануфактуру, названу на честь французького годинникаря і конструктора XVIII століття Фердинанда Берту, сучасника і вчителя Абрахама Бреге, представили 2013 року. 2016-го перший хронометр FB1 завоював "Золоту стрілку" на церемонії вручення Женевського Гран-прі високого годинникового мистецтва.
"Одного разу піднявшись вгору, хочеш і далі підвищувати планку. Потрібно бути таким же сміливим у справі продовження годинникових традицій і передачі майстерності, як і в спорті" – свій інтерес до світу розкоші Карл-Фрідріх пояснює на спортивних прикладах.
Спортивний світ йому близький. Він з азартом бере участь в ретрозаїздах італійських гонок Mille Miglia на автомобілях з власної колекції класичних авто. Колекція почалася з Porsche 356 (купив його в 25 років), водити вчився на батьківському Jaguar 1965 року. Сучасні автомобілі Карлу-Фрідріху здаються "нудними" і занадто швидкими – в інтерв'ю він не раз жартував, що на таких у нього відібрали б права протягом місяця і дружині довелося б возити його на роботу. Пристрасть, зрозуміло, відбилася на сімейному бізнесі. Гонки Mille Miglia компанія підтримує з 1988 року, чому присвячена окрема спортивна лінія однойменних годинників.