У межах 74-го Каннського кінофестивалю відбулася прем’єра фільму Кирила Серебренникова "Петрови в грипі", знятого у співпраці з Францією, Німеччиною і Швейцарією. Одну з провідних ролей у стрічці виконав Іван Дорн, який разом з командою приїхав на Лазурове узбережжя, щоб представити картину. На червоній доріжці Канн і на пресконференції Дорн з’явився в українських брендах bettter.us і JUL. Музикант розповів Vogue MAN UA, як і чому вибрав ці марки і хто допоміг йому скласти образи.
"Образи для Канн я підбирав з Юлею Пеліпас, моєю дружиною Анастасією, а також радився зі своєю стилісткою Лерою Агузаровою, з якою співпрацюю з початку своєї сольної кар’єри. Саме ці три людини відповідали за мій стиль.
Спершу ми з Юлею в Києві підібрали образи від bettter — бежевий костюм з чорною сорочкою, а також штани кльош і футболку з принтом і написом "Boys Do Cry", яку Юля буквально зняла з себе і віддала мені. Лера і моя дружина переконали мене взути Maison Margiela Tabi.
Моя Настя привезла з собою в Канни дві футболки з колаборації JUL x Ukrainian Folks з написами: "Galya Carries Water" і "Black Brows, Brown Eyes". Одну з них я вирішив вдягнути на пресконференцію.
Я українець — і, звісно ж, усе українське мені близьке й миле. А те, що особливо стильно, талановито виготовлено, — цим хочеться ділитися, популяризувати й демонструвати світу".