Сер Ентоні Хопкінс став обличчям нової осінньо-зимової колекції Brioni, яку зняв американський фотограф Грегорі Харріс. Для шанувальників актора його нова роль стала несподіванкою, але Хопкінс, якому у грудні цього року виповнилось 80 років, ніколи не боявся пробувати щось нове. На чорно-білих кадрах рекламної кампанії він приміряє ідеально викроєні костюми італійського бренду і високоякісний кашемір – дивиться в кадр сміливо, з гідністю, по-джентльменськи.
Хопкінс не єдиний голлівудський джентльмен, який звернув увагу на світ моди. У минулому сезоні з тими ж Brioni співпрацював його колега-актор Семюель Л. Джексон, який вкотре довів, що класичний смокінг прикрашає чоловіка у будь-якому віці.
Актор Роберт де Ніро у свою чергу представляє інший італійський бренд – Ermenegildo Zegna. У лютому 2017-го марка випустила серію відеороликів-діалогів, у яких 73-річний Де Ніро обговорює важливі моменти свого життя з молодим актором Макколом Ломбарді. "Для Ermenegildo Zegna ця рекламна кампанія нова точка відліку, – розповідав тоді креативний директор бренду Алессандро Сарторі. – Ми відштовхувались від ідеї, що одяг Zegna носять різні чоловіки, які цінують якість і позачасовий стиль не залежно від віку і місця проживання".
Не тільки актори старшого покоління перетворюються на моделей, але й ті, хто, зазвичай, по той бік камери. Так, режисер Педро Альмодовар став обличчям Prada осінь-зима 2017/2018. Фотограф Віллі Вандерперре зняв з його участю 30-секундний ролик, у якому творчі світи іспанця і Prada перетинаються неочікуваним чином.
Prada – один з перших брендів, який почав активно співпрацювати зі світом кіно, причому обираючи для своїх кампейнів чоловіків найрізноманітніших типажів і віку. Так, у різні часи Prada представляли Гарі Олдмен та Уіллем Дефо, Кристоф Вальц та Джуд Лоу, Бенісіо Дель Торо та Харві Кейтель.
Читайте також: