Треки Гаррі Стайлса Watermelon Sugar і Golden стали неофіційним саундтреком 2020 року, але життєрадісні кліпи, які супроводжували кожну пісню, ще більше вплинули на галузь. Природно, шанувальники моди з усього світу не залишили без уваги цілий арсенал приголомшливих образів в обох відео, підготовлених його стилістом Гаррі Ламбертом. Гардероб з кліпу Golden спричинив значний інтерес: запити "жовті bucket-капелюхи" зросли на 92% за даними Lyst, а перегляди сторінок Bode, американського лейбла, що стоїть у кліпі за сорочкою Гаррі, збільшилися на 31%.
І вплив Стайлса на модну індустрію лише зростатиме. 2021-й рік він почав з випуску свого синглу Treat People With Kindness, який супроводжував виходом відеокліпу за участю Фібі Воллер-Брідж. Статистичні дані знову різко зросли: кількість запитів на "білі широкі брюки" збільшилася на 40%, а кількість згадок Gucci зросла на 23% порівняно з попереднім тижнем. Vogue.ua зібрав 8 тенденцій, за які світ моди вдячний Гаррі Стайлсу.
Сонячно-жовтий головний убір Гаррі Стайлса у відеороботі на пісню Golden, безумовно, варто додати у свої закладки на наступне літо. Плюс до всього, цей відтінок — головний колір року на думку Pantone.
Як би дивно це не звучало, але завдяки популярності кліпу на пісню Watermelon Sugar кількість пошуків за запитом "кавун" збільшилася на 11%.
Образ Гаррі Стайлса привернув увагу громадськості до модного віяння Cottageсore, коли минулого літа артист вийшов на сцену у плетеному кардигані. Джонатан Андерсон створив цю зоряну річ, яка швидко стала TikTok-сенсацією. Андерсон навіть поділився шаблоном, завдяки якому можна сплести подібний кардиган самостійно, забезпечивши ще більший успіх в соціальних мережах хештегу #HarryStylesCardigan.
Срібний ланцюжок Пола Мескаля в "Нормальних людях" була не єдиною популярною ювелірною прикрасою в минулому році. Разом з Біллі Портером, A $ AP Rocky і Pharrell, Гаррі Стайлс популяризував перлинні намиста і якоїсь миті спричинив 31-відсотковий сплеск пошукових запитів. Незалежний бренд з Майамі Éliou стоїть за цим образом Гаррі в Нью-Йорку в березні 2020 року.
Не секрет, що Гаррі любить костюми. Для відеокліпу Golden Алессандро Мікеле створив двобортний піджак кольору Тіффані, спричинивши тим самим 52-відсотковий сплеск запитів на "бірюзово-сині блейзери".
Вінтажні знахідки ще ніколи не були такими крутими — Гаррі зробив гавайські сорочки знову модними в 2020 році, адже пошукові запити зросли більш ніж на 16%.
Стайлс стильно зустрів Новий рік, представивши нове відео на свій останній трек Treat People With Kindness, в якому він і Фібі Воллер-Брідж одягалися в однакове вбрання. Блискучий, всипаний паєтками блейзер від Gucci привернув увагу публіки, спричинивши 426-відсоткове зростання запитів.
Не лише образи і танці Воллер-Брідж підкорили шанувальників у кліпі Treat People With Kindness — перегляди запитів на "білі широкі брюки" в чоловічому та жіночому одязі різко зросли після релізу.
Текст: Alice Cary
За матеріалами vogue.co.uk.